FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2466 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Targowisko
prezentacje maturalne 
[powiadom znajomego]    
Autor "prezentacje maturalne"   

aasiaaa
 Wysłana - 7 wrzesień 2006 11:47        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Wraz z wrześniem nadszedł czas, w którym otrzymaliście Drodzy maturzyści swoje tematy prac. Jeśli macie problem z wyborem tematu, jeśli nie wiecie, jak się do tego zabrać, jeśli szukacie kogoś, kto wykona za Was kawał dobrej roboty, to trafiliście rewelacyjnie! Napiszę każdą maturę, każdą pracę, każde wypracowanie! Solidnie i niedrogo, a czas działa tylko na Waszą korzyść! Jestem studentką filologii polskiej, więc znam się na rzeczy. Zapraszam serdecznie! Wszystkie informacje uzyskacie pod adresem meilowym: aasiaaa@wp.pl

...prezentacje maturalne tanio i solidnie...
...aasiaaa@wp.pl...

RotWein
 Wysłana - 7 wrzesień 2006 20:40      [zgłoszenie naruszenia]

a ile kasy chcesz za nie ??

karotka2
 Wysłana - 7 wrzesień 2006 22:46      [zgłoszenie naruszenia]

a na ktorym roku jestes?

SPRZEDAM PREZENTACJE MATURALNE- wiadomość na priv

[www.pajacyk.pl]
[www.polskieserce.pl]

aasiaaa
 Wysłana - 8 wrzesień 2006 09:30      [zgłoszenie naruszenia]

jestem na IV roku

...aasiaaa@wp.pl...

karotka2
 Wysłana - 8 wrzesień 2006 10:10      [zgłoszenie naruszenia]

To sama nie mialas matury w nowym systemie..

skad mozesz wiedziec jakie sa dokladnne zasady pisania tych prac, bylas na jakims kursie?

[www.pajacyk.pl]
[www.polskieserce.pl]

aasiaaa
 Wysłana - 9 wrzesień 2006 10:26      [zgłoszenie naruszenia]