FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2931 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Nasze Szkoły
prezenty na obronie pracy 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "prezenty na obronie pracy"   
 
zetsu
 Wysłana - 1 czerwiec 2015 19:13        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

siema, krotka pilka; jak to wygladalo w waszym przypadku? dawaliscie cokolwiek czlonkom komisji? ja mam przyspieszona obrone i bede sam jedyny. postanowilem, ze przewodniczacemu i recenzentowi dam po kwiotku, a promotorce kwiotka+wino. uwazacie, ze to dobry pomysl? i czy w ogole wypada facetom dawac kwiata? pozdro

 
worldwar
 Wysłana - 1 czerwiec 2015 19:47      [zgłoszenie naruszenia]

nie sądzę by wypadało facetom dawać kwiatek.
im po flaszcze a kobiecie kwiatek + np. wino
_______________________________
 
I <3 D&B & green tea.
--------------------

 
mm90
 Wysłana - 2 czerwiec 2015 19:40      [zgłoszenie naruszenia]

nic nie dałem, pozdro
_______________________________
 
"I walk a higher path son."

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 4 czerwiec 2015 10:33      [zgłoszenie naruszenia]

alko albo kwiaty,
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

 
Robot-Man
 Wysłana - 5 czerwiec 2015 23:03      [zgłoszenie naruszenia]

ja dostalem flaszke od promotora
i dałem mu tą samą w prezencie
myśle, że jesteśmy kwita

zreszta charytatywnie nic by dla ciebie nie zrobili wiec co sie klopoczesz

Zmieniony przez - Robot-Man w dniu 2015-06-05 23:04:14

 
Bany_
 Wysłana - 11 czerwiec 2015 15:20      [zgłoszenie naruszenia]

U mnie promotorka dostanie kosz slodyczy, a reszta po kwiatku. Btw nie wyobrazam sobie wyskakiwac z flacho do ludzi z komisji



Zmieniony przez - Bany_ w dniu 2015-06-11 15:20:56

 
watch3r
 Wysłana - 11 czerwiec 2015 21:01      [zgłoszenie naruszenia]

dostali flachy jakieś sredniej polki whiskey, nie wyobrazam sobie wyskakiwac do goscia z kwiatkiem

 
Bany_
 Wysłana - 14 czerwiec 2015 09:43      [zgłoszenie naruszenia]

na uczelniach to norma, że niezależnie od płci daje się kwiaty

 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 15 czerwiec 2015 09:40       [zgłoszenie naruszenia]

różnie bywa
u mnie co bardziej kumaci promotorom flache, a promotorkom kwiaty + jakas tam karta przedplacona bo w kilka osób sie zrzucaliśmy
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

prezenty na obronie pracy

Warto przeczytać: przeniesienia | Czy jest praca po inzynierii materialowej? | "?" dylemat "?" | Co wybrać?? | Politechnika Świętokrzyska-rekrutacja | Akademik - wymagania | co myslicie o studium? ? | Co myślicie o ekonometrii???? | Przedmioty w LO | Fizjoterapia, czy dietetyka? | Prawo wieczorowo na UW czy dzienne na UMCS? Pomóżcie... | Uczelnia Łazarskiego | rekrutacja na studia a WKU | kontynuacja studiów o innym profilu | Nie idzcie na TiRa | seminarium duchowne | angina | lasery maniery | kot | bimber | chłopaki do | weronika rosati | the voice | Djj | simlok sagem | do ktA3rego roku A?ycia | nabój gazu rozweselającego | tyton | jajka | usnąłem | moralniak | tast iq | test iq | Tiguan | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0