FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2383 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
problem sercowy 
[powiadom znajomego]    
Autor "problem sercowy"   
 
R4v3n
 Wysłana - 22 styczeń 2005 11:10        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

dziewczyna mi nie ufa, nie wiem dl czego, zrobiła mi jazde o to ze jakas kolezanka wysłała mi sygnała, i mi wyjeżdza czy ja czasem nie prowadze podwójnej gry ;/.no ****a nie czaje..jest i bedzie ona jedyna z która chce byc..co mam robic??

Zmieniony przez - R4v3n w dniu 2005-01-22 11:11:47
______________________________
 
"Ból jest zyskiem, gdy nie ma bólu mięśni, nie ma zdobyczy."
"If you always do what you've done, you will always gest what you always got."

 
ANlA
 Wysłana - 22 styczeń 2005 11:26      [zgłoszenie naruszenia]

to się nazywa zazdrość...."zazdrość przychodzi razem z miłością"


_______________________________
 
friko & koko %-)

 
_Pinup_
 Wysłana - 22 styczeń 2005 11:27      [zgłoszenie naruszenia]

hmm kurcze .. mysle ze tu nie pomoga zadne tlumaczeni itp... generalnie zazdrosc zawsze idzie w parze z miloscia ..jedni ja pokazuja jest hotrobliwa -inni nie.. mocniej lub slabiej..

Znawca -
 
R4v3n
 Wysłana - 22 styczeń 2005 11:32      [zgłoszenie naruszenia]

ale ta zazdrość to chyba ta chorobliwa, jak ja jej mam udowodnic ze jest jedyna na swiecie?? jak mi niechce wiezyc?? :(( barzdo mi na niej zależy
na dodoatek mi mówi ze ona nie jest głupia i "albo rybka albo pipka"...
wczoraj mi to powiedzxiała jak w nocy od niej wychdziłem, kazał mi porpstu iśc do domu i sie zastanowić
aa odnosnie tego sygnała, to moiw ze nie jestem fiar w stpunku do niej, ze kokietuje inne <hahaha>

Zmieniony przez - R4v3n w dniu 2005-01-22 11:34:32

Zmieniony przez - R4v3n w dniu 2005-01-22 11:36:22
_______________________________
 
"Ból jest zyskiem, gdy nie ma bólu mięśni, nie ma zdobyczy."
"If you always do what you've done, you will always gest what you always got."

 
marthullka
 Wysłana - 22 styczeń 2005 12:04      [zgłoszenie naruszenia]

Więc powiedz jej, że przemyślałes całą sytuację i że bardzo,bardzo ją przepraszasz, że to się nigdy nie powtórzy, że ten sygnał to była pomyłka jakaś...Acha, kup jej kwiatki, powiedz, że jest tą jedyną, zabierz na jakąs pizzę.. i myślę, że będzie gut!

 
Rovsky
 Wysłana - 22 styczeń 2005 12:50      [zgłoszenie naruszenia]

Taak kwiatki, bratki i co jeszcze. "Tak kochanie proszę bukiecik" czyt. miałaś rację, robię Cię na zielono a teraz przyznaję się i przepraszam. Wyjaśnij jej na spokojnie a jak nie poskutkuje, niech Twój kumpel (taki którego nie zna) też jej wyśle sygnał. Ciekawe jak sama wybrnie? Czy powie, że gra na dwa fronty czy może, że zwykłe nieporozumienie zaszło.
_______________________________
 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend.

Znawca -
 
ANlA
 Wysłana - 22 styczeń 2005 12:56      [zgłoszenie naruszenia]

Kiedyś sama to przerabiałam. Plułam sie o kazdy sygnał
Przejdzie jej, a jak nie przejdzie to ją olej.
Mnie przeszło i całe szczęście. A ten pomysł z sygnałem od Twojego kumpla jest całkiem dobry

_______________________________
 
friko & koko %-)

 
no_fear
 Wysłana - 22 styczeń 2005 13:14      [zgłoszenie naruszenia]

he a ja mam analogiczny problem tylko, że to ja jestem tym zazdrosnym

do mojej kobiety poszcza ringi jakiś 30 letni frajer (ona ma 21), czasem dzwoni - ona odbiera a on poslucha chwile i sie rozłącza
telepie mnie jak poszcza cynki przy mnie... ale teraz wiem, że delikatna zazdrość jest fajna byle nie chorobliwa.


PS juz zdobyłem jego numer i mam zamiar skasować go tak profilaktycznie

 
R4v3n
 Wysłana - 22 styczeń 2005 13:15      [zgłoszenie naruszenia]

nawet mi zagroziła ze mnie niebedzie chiała znac jak sie okaze ze ma racje, nosz ****ica mnie chyta w takich momnetach..nie wiem jak jej mam udowodnić to ..;// tylko ze nie ma racji..
_______________________________
 
"Ból jest zyskiem, gdy nie ma bólu mięśni, nie ma zdobyczy."
"If you always do what you've done, you will always gest what you always got."

 
Seewy
 Wysłana - 22 styczeń 2005 13:32      [zgłoszenie naruszenia]

no_fear -
_______________________________
 
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Znawca -
 
pm1986
 Wysłana - 22 styczeń 2005 14:14      [zgłoszenie naruszenia]

Mów jej, że jest jedyna, i ją uświadamiał.. może wtedy będzie ufała. ;) Pokaż jej, że naprawdę Ci na niej zależy. ;> Jak będziesz gdzieś blisko niej to wyłącz głos w telefonie

Zmieniony przez - pm1986 w dniu 2005-01-22 14:15:07
_______________________________
 
:>

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

problem sercowy

Strony: 1 2 3 4