FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1876 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
problem z odzyskaniem pieniędzy 
[powiadom znajomego]    
Autor "problem z odzyskaniem pieniędzy"   

lewylife
 Wysłana - 13 maj 2010 10:58        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam wszystkich, mam taki mały problem, pożyczyłem pieniądze rodzinie pół roku temu. Wysłałem je przekazem pocztowym, dzisiaj dzwonię i słysze w telefonie, że po co mi pieniądze, jeżeli mam wystarczająco tych pieniędzy. Oczywiście do tego zostałem jeszcze znieważony, że chytry, ze zły itp. Nie znam się na prawie za bardzo, w jakim trybie wytoczyć powództwo, żeby jak najszybciej odzyskać pieniądze, a nie męczyć się zbytnio z sądzeniem z własną rodziną. Dodatkowo jeszcze po jakim czasie przedawnia się próba odzyskania pieniędzy?

djNokio
 Wysłana - 13 maj 2010 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

Nie wiem czy to przejdzie. Jak chcesz udowodnić, że pieniądze były pożyczką, a nie darowizną? Oni mogą zawsze trzymać się zdania, że podarowałeś im kasę, a teraz potrzebujesz pieniędzy i nagle zgłaszasz się po zwrot. Poza tym przekaz pocztowy nie jest żadną umową pożyczki. Tak samo jakby babcia, która wysyła mi co rok na urodziny pieniądze nagle chciałaby zwrotu całości, np z 10 lat

Ja w tym co dobre, leciutkie chce zanurzyc sie i w tym plywać.

baruch
 Wysłana - 13 maj 2010 11:21      [zgłoszenie naruszenia]

Przedawnia po 10 latach.

Masz jakiś dowód pożyczki?

brak czasu

Specjalista -

Eska
 Wysłana - 13 maj 2010 11:30      [zgłoszenie naruszenia]