siema
znajdzie sie ktos kto ogarnie ten tekst ?
robowalem to tlumaczyc ,ale wychodzi mi troche syf
On yzf750r and yzf1000r models the carburettors are balanced by turning the synchronising screws situated in between each carburettor, in the throttle
linkage
Do not press on the screws whist adjusting them otherwise a false reading will be obtained. First synchronise Nr 1 carbuettor to Nr 2 using the left hand
synchronising screw until the readings are the same. Then synchronise Nr 3 carburettor to Nr 4 using the right hand screw. Finaly synchronise Nr1 and Nr2
carburettors to nr 3 and 4 using the centre screw. When all the carburettors ar synchronised open and close the throttle quickly to settle the linkage and recheck the gause reading ,readjusting
if neccessary. On the yzf750r models the carbu the carburettors are balanced by turning the synchronising
screw situated in the slide assembly in the top of each carburettor. Do not press in the screws whilst adjusting them, otherwise a false reading
will be obtained. Unscrew the bolts securing the top covers on Nos 1,3 and 4 carburettors and remove the covers No 2 is the reference
and should not be adjusted. First synchronise No1 carburettor to No2 by slackening the locknut in the top of No1 carburettor and turning synchronising screw until the reading are the same. Then synchronise no3 carburettors to No2 using the in
No3 carburettor. Finally synchronise No4 carburettor to No2 When all the carburettors are synchronised open and close the throttle quickly to
settle the linkage and recheck the gauge reading. When the adjustment is complete recheck the vacuum readings the adjust the idle speed until the speed listed in this chapter specification is obtained
"On yzf750r and yzf1000r models the carburettors are balanced by turning the synchronising screws situated in between each carburettor, in the throttle
linkage
Do not press on the screws whist adjusting them otherwise a false reading will be obtained. First synchronise Nr 1 carbuettor to Nr 2 using the left hand
synchronising screw until the readings are the same. Then synchronise Nr 3 carburettor to Nr 4 using the right hand screw. Finaly synchronise Nr1 and Nr2
carburettors to nr 3 and 4 using the centre screw. When all the carburettors ar synchronised open and close the throttle quickly to settle the linkage and recheck the gause reading ,readjusting
if neccessary."
mój ang już dawno wyparował ze łba, ale tyle mnie się udało na szybko zrobić, nie daje gwarancji na poprawność tłumaczenia, ale chyba jest ok :P reszta troche bardziej zamotana przez te nazwy części
W yzf750r i yzf1000r gaźniki reguluje sie synchronizowanymi śrubami, które znajdują się po środku dyszy (?) Przy regulacji nie naciskaj na śruby. Najpierw synchronizuj 1 gaźnik względem drugiego lewą śrubą, do momentu aż sie zsynchronizują. Następnie 3 i 4 gaźnik śrubą z prawej strony, następnie synchronizuj pierwszy i drugi gaźnik względem trzeciego i czwartego używając środkowej śruby. Gdy je zsynchronizujesz, to szybko otwieraj i zamykaj dyszę aby sprawdzić i ewentualnie poprawić synchronizację (chyba).