FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1012 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | ADMINISTRACJA
prosba o wyjasnienie... 
[powiadom znajomego]    
Autor "prosba o wyjasnienie..."   
 
homme
 Wysłana - 18 grudzień 2005 21:47        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

witasm czy moglby mi ktos wyjasnic dlaczego ten temat zostal skasowany??
[http://www.insomnia.pl/notify.asp?topic_id=184685]

jestem ciekawy jakaz to szkode przynosil??

 
om
 Wysłana - 18 grudzień 2005 21:50      [zgłoszenie naruszenia]

Widze ze pkt 4. wiec zapewne odbiegł nieco od tematu

Znawca -
 
homme
 Wysłana - 18 grudzień 2005 21:53      [zgłoszenie naruszenia]

oh ja mysle ze by poprostu politycznie niewygodny, dla co po niekotrych, no coz, zeby nie bylo ze nie probowalem w sposob kulturalny i ktos pewnie to docenil, szkoda tylko ze tyle wypowiedzi poszlo do kosza, przez jednego homofoba...

 
om
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:14      [zgłoszenie naruszenia]

Nic na to nie poradze - forum to miniaturka spoleczenstwa, a to nie jest zbyt tolerancyjne o czym zapewne jako gej (jezeli nim jestes) sie przekonales nieraz...
Sa tematy ktorych nie warto poruszac.

Wesolych

Znawca -
 
homme
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:29      [zgłoszenie naruszenia]

alez om nie ma takich tematow, wtedy zyje sie w zaklamaniu i ciemnocie:)

 
czanymotyl
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:40      [zgłoszenie naruszenia]

sorki ale tam połowa to wylgaryzmy czegos takiego w sexie NIE BĘDZIE!
_______________________________
 
%-)

 
homme
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:44      [zgłoszenie naruszenia]

jakie wulgaryzmy o czym ty mowisz, teraz jak bedny zblakany gej trafi na to forum w wyszukiwarce nie znajdzie zadnej podpory, moja sposcizna, wszystko na marne....nie znize sie do tupania nogami, ale niesmak pozostaje, sam przyznaj

 
czanymotyl
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:54      [zgłoszenie naruszenia]

moderatorzy maja dostep do skasowanych tematów i zapewne sobie poogladaja co tam się działo, jaka tazke wglad do Twego ip i widac skąd jestes sorki nie bede z Toba dyskutował....


wesołych swiąt
_______________________________
 
%-)

 
Fana
 Wysłana - 18 grudzień 2005 22:56      [zgłoszenie naruszenia]

Tolerancja gora! Heh... wiele osob popisalo sie w tamtym temacie 'inteligencja', ale nie bede rozstrzasal tematu, bo nie ma po prostu sensu. Meri chrsmes

Ekspert -
 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 19 grudzień 2005 17:26      [zgłoszenie naruszenia]

dyskusja już nic nowego nie wnosiła, a poza tym już podobny temat kiedyś był i stał się przekrzkiwaniem jednych przez drugich o swoich racjach - tu byłoby (a nawet już się to zaczęło) to samo

i wcale nie jestem przeciwniczką homoseksualistów - jestem neutralnie nastawiona do tego tematu - jesteście to bądzcie - nic w tym nie zmienię, no tylko tyle, że zawsze będę przeciwna adopcji dzieci przez pary homoseksualne (czy to związki facetów czy kobiet)

_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

 
Seewy
 Wysłana - 19 grudzień 2005 22:12     
 Usunięta przez Seewy za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

prosba o wyjasnienie...

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: lot de fak z grafika? | pogrubianie slow test | prosba o usuniecie tematu | Tytuły tematów | Propozycja nowych strzałek... | To coś koło banera | Odbanowanie... | Obraza usera | Oświeccie mię... | Wyniki ankiet :) | co to jest obok tematu ?%-) | propozycje zmian/ cos nie działa etc. | Prosze o wyjaśnienia. | Zdjęcia na forum | Ponowna prośba. | Do Andromeedy. | bramka sms | strony podobne roksy w niemczech | filmy 3d | medium | wybielanie zębów | Gospela | wso 2014 | brzydkie | brzydka | pasztet | fajne linki | przyspieszyc | guevara | opole | problem z kompem | animal sex | czy mozna wpasc po drugim wytrysku bez zabezpieczenia | grupa | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0