FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13534 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja ARCHIWUM
Rover 214 vs Honda Civic 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Rover 214 vs Honda Civic"   
 
lukaszk
 Wysłana - 4 październik 2006 18:41        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam! Chcialem poznac wasze opinie na tematy tych samochodow. Wiekszosc pewnie dorazu wybierze honde, ale wezcie pod uwage cene i wyposazenie podobnych rocznikow, stosunek ceny do wyposazenia jest duzo bardziej korzystny w przypadkiu rovera (rover ma do tego mocniejszy silnik) i tutaj moje pytanie czy warto wiecej zaplacic i miec niezawodna honde czy moze lepiej wyposazonego rover'a i miec jeszcze kase na jakies ladne felgi? Jak to jest z ustarkowosica w takim roverze? Jak wyglada spalanie w roverze a jak w hondzie? aha zapomnialem dodac ze interesuja mnie samochody z silnikami 1.4, rocznik 96-97

 
phantoomm
Fanta
 Wysłana - 4 październik 2006 18:44      [zgłoszenie naruszenia]

Rovery z serii 600 to to samo co Honda Civic 5d. Roznia sie jedynie nazwa i.... silnikiem

Honda i Rover bardzo podobne samochody. Roverek tez fajny szczegolnie te male z "duzymi" silnikami, ale zaraz zleca sie pee hmmm hondziarze i bede mowic ze " honda jest poprostu lepsza"
_______________________________
 
"no tak niestety jest, ze 3 lata ciężkiego zapierdalania, ale wiesz koninktura to sie zapieprzalo po 22h
"Boże chroń mnie przed przyjaciółmi bo przed wrogami sam się uchronię"
MKD- macie dla odmiany ladna sztunie
Piolek- juz wole tych chłopaków

Specjalista -
 
Ygor
 Wysłana - 4 październik 2006 18:47      [zgłoszenie naruszenia]

te mnie kiedys intrygowal ten temat - ostatnio np jak widzialem rovera 25 z 2003 przebierg 35 tys wyposazenia nie pamietam w komisie za 19900 (za te cene mozna kupic honde rocznik powiedzmy 98-99 z przebiegiem okolo 100 kkm oczywiscie ten rover stal tylko tydzien w komisie - jakbym mial 20 k to pewnie bym sie zastanowil

 
convictofj
 Wysłana - 4 październik 2006 18:49      [zgłoszenie naruszenia]

rover 218 miodzio. (tak jestem hondziarzem ) honda i rover przez dlugi czas tlukli razem samochody. (rozne budy chociaz i to nie zawsze). potem roverem bawila sie bawarka. wiec samochod niezly. ale jesli chodzi o 214 vs civ wolalbym civa. kwestia gustu.
_______________________________
 
rasistowska śwynia z tymi swoimi teoriami


mogę ją wyruchać ale nie ma rolek

Znawca -
 
phantoomm
Fanta
 Wysłana - 4 październik 2006 18:51      [zgłoszenie naruszenia]

kwestia przyzwyczajen samochodziarskich


lepiej rovera na alusach z dobrym wyposazeniem
_______________________________
 
"no tak niestety jest, ze 3 lata ciężkiego zapierdalania, ale wiesz koninktura to sie zapieprzalo po 22h
"Boże chroń mnie przed przyjaciółmi bo przed wrogami sam się uchronię"
MKD- macie dla odmiany ladna sztunie
Piolek- juz wole tych chłopaków

Specjalista -
 
lukaszk
 Wysłana - 4 październik 2006 18:56      [zgłoszenie naruszenia]

ja sie wlasnie zastanawiam, bo mam okazje kupic takiego rovera z 97r za 5500zl (nie jest zarejstrwany w pl) tylko jest troche poobijany, szyba przednia do wymiany zeby go doprowadzic do satnu dobrego to jeszcze max 1500zl a druga opcja to wlansie honda civic 96 albo 97 (niepamietamdokladnie) jedzie z niemiec do polski i ma kosztowac 10000zl. Rover jest sporo tanszy i lepiej wyposazony wiec czy jest sens kupowac honde?

 
convictofj
 Wysłana - 4 październik 2006 19:01      [zgłoszenie naruszenia]

tak i nie. rover lepiej wyposazony wiec szybciej go sprzedasz (teoretycznie). z drugiej strony honda lepiej trzyma cene (nie traci tak szybko na wartosci). wybor nalezy do ciebie.
_______________________________
 
rasistowska śwynia z tymi swoimi teoriami


mogę ją wyruchać ale nie ma rolek

Znawca -
 
8koza8
 Wysłana - 4 październik 2006 19:35      [zgłoszenie naruszenia]

A co do awaryjności i cen części do Rovera?
_______________________________
 


I otworzyły się Bramy Valhalli i stanął on jak bohater...bo nim jest:(

 
labtec
 Wysłana - 4 październik 2006 20:20      [zgłoszenie naruszenia]

a nie jest przypadkiem tak ze rover byl skladany w anglii a honda w japonii/anglii?
_______________________________
 
"Out of order, I show you out of order. You don't know what out of order is, Mr. Trask. I'd show you,
but I'm too old, I'm too tired, I'm too fuckin' blind."

Specjalista -
 
phantoomm
Fanta
 Wysłana - 4 październik 2006 20:38      [zgłoszenie naruszenia]

no tak rover skladany w anglii, honda u skosnookich


Z dostepnoscia czesci do Rovera nie powinno byc problemu, jest masa sprowadzanych na czesci. na allegro jest sporo czesci do roverow
_______________________________
 
"no tak niestety jest, ze 3 lata ciężkiego zapierdalania, ale wiesz koninktura to sie zapieprzalo po 22h
"Boże chroń mnie przed przyjaciółmi bo przed wrogami sam się uchronię"
MKD- macie dla odmiany ladna sztunie
Piolek- juz wole tych chłopaków

Specjalista -
 
ciastosz
 Wysłana - 4 październik 2006 23:33      [zgłoszenie naruszenia]

Rover lepiej wykonczony pod wzgledem materialow, ale gorzej wykonany jako calosc...ogolnie rzecz biorac Rovery to super samochody i dziwie sie, ze niektorzy mysla, ze Hondziarze go zjada
_______________________________
 
prawie jak JDM

[rainbowsunnybeach.sry.pl/]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 30 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Rover 214 vs Honda Civic

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 
Warto przeczytać: Pomóżcie-Jak Działa Pół Automatyczna Skrzynia biegów?? (np. Cross-ów) | Pomóżcie :Jak Działa Pół Automatyczna Skrzynia biegów?? (np. Cross-ów) | Fiat Brava | cross | Maluch cabrio | Mercedes W123 | Samochod do 6000zl | Tuning CD - Super Okazaja ! - Zobacz ! | wczoraj moje auto dostalo w tylek:((( | Trabanty | frankfurt motorshow 2003 | Kupic samochod bez katalizatora??? | Wypasiona fura | przebiegi | Tarcze zegarów!!! | Zagadka.......? | bold w dziale | banners broker | mdp661 | wujek z ameryki | papa roach | wibrator | samo | język jako środek manipulacji | metamfetamina | within temptation | mondial assistance | ulubiony sport po angielsku | tiesto | lekki fotomontaż | lekki fotomontaz | anoreksja | rossmann | grzybica | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0