FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2765 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
roznica wieku 
[powiadom znajomego]    
Autor "roznica wieku"   
 
anika20
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 09:09        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

cześć!
mam pytanie: co sądzicie o związkach w których jest różnica wieku między partnerami. Poznałam ostatnio chłopaka ma 28 lat ja20. czy wedłóg was będziemy w stanie zbudować coś trwałego? czy 8 lat to nie za duża różnica wieku? wiem że istnieją pary o o wiele większej różnicy i bardzo dobrze im się układa ale chcialam poznac wasze zdanie.
dzieki za odpowiedzi

 
anika20
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 09:11      [zgłoszenie naruszenia]

dobra wiem według się pisze inaczej hahahahaha

 
aptekarz18
WIELKA STOPA
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 09:12      [zgłoszenie naruszenia]

wiem że istnieją pary o o wiele większej różnicy i bardzo dobrze im się układa

tu sama sobie odpowiedziałaś
generalnie to nie znamy Ciebie i drugiej osoby więc wątpię żeby ktoś Ci coś doradził
ale miejmy nadzieję że się mylę
_______________________________
 
[http://www.insomnia.pl/Dobry_polski_rap_Streeta_i_Aptekarza-t618285.html]

Specjalista -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 09:32      [zgłoszenie naruszenia]

Równie dobrze to może utrudniać wam życioe razem jak i ułatwiać.
Po 20tce różnice prawie się niwielują.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Dreando
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 10:38      [zgłoszenie naruszenia]

tak bo obie osoby są dojrzałe. Co innego jakyś miała 16, a on 24
_______________________________
 
"Takie widzi świata koło, jakie tępymi zakreśla oczy..."

 
PolijSter
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 11:02      [zgłoszenie naruszenia]

generalnie powinno sie dobierac partnera w podobbnym wieku do siebie wiec roznica miedzy wami powinna byc okreslona tylko wg twoich kryteriow:)
sama dobrze wiesz ile i na co stac kogos o tyle i tyle lat :)
_______________________________
 
uga buga, koko - dżambo

Znawca -
 
igielka1
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 12:20      [zgłoszenie naruszenia]

Wiesz Ja mysle ze wiek to nie najwazniejsza rzecz w zwiazku.Ja mam podobny problem tylko ze facet jest o 3 lata mlodszy ale jego podejscie zachowanie i osobowosc jest dojzalsza niz nie jednego 25 latka.a poza Ty powinnac sama przemyslec czego oczekujesz i czy wiek nie bedzie Tobie i Jemu przeszkadzal nikt inny sie nie liczy tylko wy dwoje.pogadajcie o tym a napewno sie ulozy.powodzenia:*:*
_______________________________
 
jak wonty to pisac

 
anika20
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 12:25      [zgłoszenie naruszenia]

wiecie ja nie mam z tym problemu, bo potrzebuje faceta dojrzalego i takiego ktory sie mna zaopiekuje. ale nie wiem jak moi znajomi na to zareaguja. chociaz czy sa naprawde moimi przyjaciolmi jesli nie beda akceptowac moich zwiazkow??

 
yo3k
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 12:29      [zgłoszenie naruszenia]

jenyyy jak sie czujesz na silach bierz sie za niego;)
tylko on chce pewnie jakiegos ustatkowania...a czy Ty jestes gotowa na to?;>

wg mnie masz duzy wachlarz mozliwosci, pelno jest mlodych i przystojnych facetow...;)
no chyba, ze szukasz przygody;) decyzja nalezy do Ciebie;)
_______________________________
 
pieniądze szczęścia nie dają...szczęście daje ich wydawanie ;)

 
Andromedaa
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 18:46      [zgłoszenie naruszenia]

Różnica wieku:
[[http://www.insomnia.pl/temat171081/]] Różnica wieku.
[[http://www.insomnia.pl/temat183737/]] Ona starsza o 4 lata.
[[http://www.insomnia.pl/temat182883/]] Ja 20, ona 16.
[[http://www.insomnia.pl/temat206390/]] Starsza kobieta.
[[http://www.insomnia.pl/temat207940/]] On młodszy.
[[http://www.insomnia.pl/temat166761/]] On 20, ona 24 lata.



W Twoim przypadku to nie jest jakaś tam przepaść pokoleniowa
Zwłaszcza, że faceci do 30 to jeszcze wolne ptaki, a Ty pewnie też o dzieciach nie myślisz więc nie ma się nad czym zastanawiać

Ekspert -
 
pati21
 Wysłana - 20 kwiecień 2008 20:55      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem 8 lat różnicy to nie jest aż tak dużo. Moja przyjaciółka ma 18 a spotyka się z 33letnim mężczyzną. Też ma wątpliwości itp. itd., ale z tego co widziałąm świetnie się dogadują i bardzo dobrze się rozumieją. także to wszystko nie zależy raczej od wieku a od charakteru:)

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

roznica wieku

Strony: 1 2 3 4 5
 
Warto przeczytać: Czy można ją jakoś odzyskać i sprawićby znowu pokochała?? Bardzo trudna sytuacja | Prezent dla koleżanki / dziewczyny.... ? | co dalej ?? | co z tymi facetami ? | baby | zale sie | kłamie w żywe oczy ? | Problem z dziewczyną ;(( | Czujemy coś do siebie wzajemnie ale Ona niechce związku! | dwie twarze i dziewczyna lubi tylko jedna z nich | Moja historia.. jak odzyskac dziewczyne | Ohh ; / !!! | Prezent Na Mikołajki | ZAWÓD ALKOHOLIK Z WLASNEJ NIE PRZYMUSZONEJ WOLI :D %)))))) | Wiara zniszczyła mój związek ... | moja dziewczyna mnie wczoraj załamała... | co jest grane | insomnia | laski | piękne kobiety | ole ole ole ole | cycki | dieta na masę | testowanie na ekranie | informatyk | rozrywka | Imprezy | Problemy | Zagadki | bar | big brother | reality show | amazonki | zdjęcia plaża | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0