FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 37082 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
sex i narkotyki 
[powiadom znajomego]    
Autor "sex i narkotyki"   
 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 październik 2004 21:41        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu



witam to moj pierwszy post i pierwszy temacik: sex i narkotyki. z wlasnego doswiadczenia wiem ze polaczenie tych dwoch rzeczy jest czyms... ( i tutaj nawet jakbym napisal o tym prace magisterska to i tak bym nie oddal nawet 1/100 tego co sie dzieje w glowie ). a wiec czekam na fajne propozycje co jak i z czym oraz gdzie sam rowniez napisze potem cos od siebie.

 
JamaJczyk
 Wysłana - 26 październik 2004 22:17      [zgłoszenie naruszenia]

ja pamietam ze po paleniu kiedys sie kochalem i bylo za***iscie czujesz wtedy wszystko co sie dzieje w twoim organizmie wyczowasz partnerke jak jeszcze nigdy w zyciu jest ci tak dobrze i jej ze chcielibyscie to powtorzyc ale to dziala tylko za pierwszym razem
_______________________________
 



Bujac To My Panowie Szlachta!!

 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 październik 2004 22:52      [zgłoszenie naruszenia]

mysle ze jak jestes z dziewczyna bardzo blisko to jest wporzo bo sie znacie rozumiecie i takie tam ale jesli ma to byc tylko sex (czysta przyjemnosc i czesc) to ziolo odpada w przedbiegach

 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 październik 2004 23:07      [zgłoszenie naruszenia]

moze kokosy co o tym myslicie ???
jak dla mnie byla to najlepsza akcja w zyciu: poznalismy sie na imprezie a skonczylo sie na afterze nawet nie wiedzialem ze moge tak dlugo (w sumie to nie moge bez koksiku hehe)
kokaina dodala mi i jej ogromnej energii bez rozmow bez zachamowan bez pytan w stylu a moze kochanie sprobojemy...???
czysty sex zezwierzecenie (?) mialem wrazenie ze ona to nie ona tylko aktorka z najbardziej hardcore'owego filmu porno wydaje mi sie ze ona myslala rowniez ze ja to nie ja tylko... o to nalezy zapytac sie jej
goraca polecam ale i tak ten pierwszy raz na koksie bedzie najlepszy PAMIETAM GO I CIAGLE MNIE KRECI

 
INSOMNIA
 Wysłana - 26 październik 2004 23:10      [zgłoszenie naruszenia]

oczywiscie nasza znajomosc skonczyla sie ze wschodem slonca jak w romantycznej bajce a szkoda

 
JamaJczyk
 Wysłana - 26 październik 2004 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

powiem ci ze ja tylko pale bo nie chce sie troc inna chemia choc teraz chcialbym skosztowac eteru a ziolo jest najlepsze na wszystko BRACIA I SIOSTRY PALCIE MARIHUANE!!
_______________________________
 



Bujac To My Panowie Szlachta!!

 
Jonks
 Wysłana - 27 październik 2004 00:03      [zgłoszenie naruszenia]

ja tez kiedys walilem na koksie ... ale bylo*****owo u***ala sobie bluzke i mini no i tez twardo i nei wygodnie ale coz jak niema gdzie to sie na koksie jedzie
_______________________________
 
SORRY ZA LITEROWY ALE NIGDY MI SIE NIE CHCE ICH POPRAWIAC :)

[http://www.sfd.pl/temat134812/]

Specjalista -
 
booe
biały miś
 Wysłana - 27 październik 2004 00:38      [zgłoszenie naruszenia]

ogólnie dragi potęguja tylko niektóre doznania, a inne osłabiaja także zawsze są 2 strony medalu.
mdma w czystej formie (czyli kryształ a nie jego śladowa ilośc w pigułach (i tak zdeszta tych holenderskich )) był kiedyś urzywany jako afrodyzjak, z tym ze brany tylko w małej ilosci, ponieważ przy wiekszej dawce czasem niektóre narządy odmawiaja posłuszeństawa
jeżeli chodzi o inne dragi to w zalezności od upodobań osobistych kazdemu pasuja inne.

Specjalista -
 
enwu
 Wysłana - 27 październik 2004 02:39      [zgłoszenie naruszenia]

Aut z tym tematem ...
_______________________________
 
Tylko idioci i geniusze maja prawo do rozumienia dowcipow ...


Znawca -
 
_Pinup_
 Wysłana - 27 październik 2004 08:55      [zgłoszenie naruszenia]

witam kolege sog na dziendobry .. heh fajny dzidzius .. :) mam koszuleczke z takim wlasnie

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 27 październik 2004 09:57      [zgłoszenie naruszenia]

a slyszeliscie o czyms takim jak POPERS (niektorzy mowia rave <rejw>). goraca polecam jest to niby afrodyzjak kupuje sie go w sexszopie jest legalny. polski kosztuje okolo 40 zeta zagraniczny 50 - 60 zeta. mala buteleczka z plynem w srodku zatykasz jedna dziure a druga wdychasz opary kreci okolo dwoch moze trzech minut. sex + popers = kosmos. popersa ogolnie kupuje na imprezki jedna buteleczka starcza na bardzo dlugo i jest legalne.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 12 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

sex i narkotyki

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12