FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 10577 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
sex z silna dziewczyna?? czy moglibyscie byc z dziewczyna silnijesz  
afizycznie od was 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "sex z silna dziewczyna?? czy moglibyscie byc z dziewczyna silnijesz afizycznie od was"   
 
ZAPAŚNIK
 Wysłana - 1 listopad 2005 15:46        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

hej czy podniecaja was silne dziewczyny, dobrze umiesnione ale oczywiscie w granicach rozsadku, zadne kulturystki. czy chcielibyscie byc z dziewczyna silniejsza fizycznie od was, ktora by dominowala w lozku.co o tym sadzicie, prosz eniech wypowiadaja sie i dziewczyny i chlopacy.

 
duramen
jem tablety a one mn
 Wysłana - 1 listopad 2005 15:52      [zgłoszenie naruszenia]

hehe wszystkiego trzeba by sprubowac wiec czemu nie
_______________________________
 
Krolewicz Imprez i Używek%-)
oraz moderator seksu

Specjalista -
 
cooqłka
 Wysłana - 1 listopad 2005 15:56      [zgłoszenie naruszenia]




...może nie koniecznie silniejszą, ale dorównującą mi siłą
_______________________________
 
Do czytających moje posty,których zmyli nick: JESTEM FACETEM! Więc nie podbijać do mnie panowie %-)
---------------------
Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi - Albert Camus

Znawca -
 
korian
 Wysłana - 1 listopad 2005 15:56      [zgłoszenie naruszenia]

Nie podnieca mnie takie coś.

Ekspert -
 
czanymotyl
 Wysłana - 1 listopad 2005 16:08      [zgłoszenie naruszenia]

ktora by dominowala w lozku. ******lenie! kobiete nie super wysportowana silniejsza... nie zawsze ejst lesza w sprawach lóżkowych. nawet nie wiesz, ze kobiety mniejsze, drobniesze, czesto okazuja sie zwinniejsze w łózku niz te sportsmenki, takowe kobiety czesto dominuja w lóżku
_______________________________
 
%-)

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 1 listopad 2005 16:17      [zgłoszenie naruszenia]

Co z Ciebie za zapasnik, skoro dziewczyna zbudowana w granicach rozsadku, jest silniejsza od Ciebie ?

 
Uriel
 Wysłana - 1 listopad 2005 16:27      [zgłoszenie naruszenia]

Powiem tak silniejsza to mi wszystko jest - kobieta ma być delikatna i namiętna. Musi potrafić dominować i tak, na granicy gwałtu. Yeahhh!!! Nie to, ze zawsze ale ...
_______________________________
 



Znawca -
 
rafee
 Wysłana - 1 listopad 2005 16:37      [zgłoszenie naruszenia]

nie podobalaby mi sie dziewczyna, ktora bylaby silniejsza odemnie
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
Duralas
 Wysłana - 1 listopad 2005 16:52      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli wszysstkie Rafee?
Dzialalem kiedys z jedna z czolowych fitnesek bolo very si.
_______________________________
 

Znawca -
 
qazar
 Wysłana - 1 listopad 2005 17:01      [zgłoszenie naruszenia]

dural i ta fitneska byla silniejsza od ciebie

 
Duralas
 Wysłana - 1 listopad 2005 17:06      [zgłoszenie naruszenia]

w tamtym okresie pewnie tak

A tak powaznie to pytanie jest zle zadane przeciez to musiala by byc baba 100kg z 12%bf zeby byc silniejsza od przecietnego kolesia.
_______________________________
 

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

sex z silna dziewczyna?? czy moglibyscie byc z dziewczyna silnijesz afizycznie od was

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: skutki uboczne pigulek | Sposoby wzmacniania wiezi partnerskiej | Sytuacje zakotwiczone | alkohol a antykoncepcja!! | Nie możemy się zgrać? | nic mi się nie chce :/ | zaniemoglem:( help | strzał w dziesiątkę | netsex | Czy tak umiera milosc? | Jak ja poderwac? Skomplikowana sprawa | chłopaki jak to jest | Jak w telenoweli | orgazm... | dylematy moralne, zycie studenckie i małe kłamstewka | Gazety- Bravo, Filipinka. Wywiad | wplyw pornografii na mozliwosci lozkowe | google index | google pliki | czego teraz sluchacie | tatry | stanisław M | pompek | ruskie techno | podczas okresu | przemowienia romana dmowskiego | tags | trance space | intro szczecin | ilu partnerów | niemiecka roksa | po dropsach | chan | Jak zaciągnąć ją do łóżka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2018 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0