FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 10422 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
sex z zabezbieczeniem czy bez?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "sex z zabezbieczeniem czy bez??"   
 
kroffka
 Wysłana - 4 marzec 2005 07:31      [zgłoszenie naruszenia]

seba.pl osstatnio widzialem wielodzietna rodzine (16 zajecy) nie byla to twoja rodzina?

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 4 marzec 2005 08:29      [zgłoszenie naruszenia]

fakt faktem, że jest wielka różnica, tak dla kobiety jak i dla faceta kochanie się bez gumki, ale ja zrozumiałam to dopiero teraz niedawno, kiedy po około 8 miesiącach seksu bez gumki (biorę piguły) musieliśmy kochać się dwa czy trzy razy w gumce (bo zapomniałam jednej piguły i przez 7 dni trzeba było stosować dodatkowe zabezpieczenie). w trakcie stosunku ciągle myślałam - czułam, zę jest tam coś dodatkowego - przeszkadzajka i po prostu to nie to co się czuje dzorża bezpośrednio w sobie

a bez żadnych środków antykocepcyjnych nie polecam, chyba, że ktoś ma ochotę być rodzicem
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
Gosia_p
 Wysłana - 5 marzec 2005 10:03      [zgłoszenie naruszenia]

shnosnas a nie lepiej namowic kobietke na pigulki niz tak kombinowac

Ekspert -
 
korian
 Wysłana - 5 marzec 2005 10:25      [zgłoszenie naruszenia]

ja jadę w gumie.. no ale trzeba będzie w końcu pomyśleć o tych tabsach. pozdrawiam.

Ekspert -
 
shnosnas
 Wysłana - 5 marzec 2005 11:52      [zgłoszenie naruszenia]

gosia p: pigułki były grane dawno temu i już dawno z nich zrezygnowalismy z powodów zdrowotnych - jest to spora ingerencja w układ hormonalny i jestem zwolennikiem teorii (całkiem popularnej) że uzywane długo są niezdrowe.
Poza tym w naszym przypadku ciąża nie byłaby akurat żadną tragedią, więc niejako nie mamy powodów do stresu
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/user/shnosnas]

 
Gosia_p
 Wysłana - 5 marzec 2005 14:19      [zgłoszenie naruszenia]

a to co innego

Ekspert -
 
PanSmyczNS
 Wysłana - 5 marzec 2005 14:54      [zgłoszenie naruszenia]

A ja bez i kobieta tez nic nie bierze
I jest nam z tym dobrze
_______________________________
 
"Przychodzimy zniszczyć wszystko wkoło i zrujnować ci życie... Bóg nas przysłał&
Jednostka aspołeczna nieuznająca ŻADNEJ ŚWIĘTOŚCI%-)
OK 4 WRZEŚNIA JULIA POJAWI SIĘ NA TYM ŚWIECIE OJEJKUJEJKU BĘDĘ TATĄ :D

 
Tempera
 Wysłana - 7 marzec 2005 21:45      [zgłoszenie naruszenia]

Do kolesia, ktorego laseczka nie chce brac tabsow...
ja tez bylam bardzo anty pigulka, ale moj chlopak mnie naklonil. Bylo mu trudno i bylam bardzo uparta, ale sie zlamala i nie zaluje. Teraz mozemy sie kochac kiedy chcemy, jak chcemy, gdzie chcemy i w ogole z gumka to nie to samo. Jesli chodzi o samopoczucie to tez nie ma sie czego obawiac, bo lekarz jej dobierze takie pigulki, ktore skomponuja sie z jej cialem i bedzie sie czula dobrze, no moze ewentualnie wystapic brudzenie, obrzmienie piersi i takie tam.
Bardzo polecam pigulki...sa super i naprawde wychodza taniej:D

 
dawbur93
 Wysłana - 24 maj 2010 17:34      [zgłoszenie naruszenia]

Bez kondona czemu nie?>
Jednak jest ryzyko praktycznie to samo co z gumką dlaczego?
po 1. Aby zapłodnić kobietę potrzebny jest porządny wytrysk oczywiście mała ilość też może to spowodować ale w dużo mniejszym stopniu
po 2. Dziewczyna musi być psychicznie nastawiona że będzie w ciąży
To nie jest tak hop-siup

Weźmy pod uwagę filmy porno: większość kobiet nic nie zażywa poprostu wyciągają *****a i ona robi mu loda
ponieważ szanse na to że coś ci wyleci są strasznie nikłe najlepiej umyj sobie *****a przed stosunkiem bez kondona :)
Dodam też że są niektóre filmy porno HARDSTYLE w których kolesie się spuszczają do kobiety i to ostro i i tak Dziewczyna nie jest w ciąży dlatego śmiało ruchaj se ale wiec że jakieś tam szanse są :(

 
WojTAS7
 Wysłana - 24 maj 2010 17:38      [zgłoszenie naruszenia]

nie przyszlo ci na mysl, ze moze biorą tabletki albo mają spiralę ?

po pierwsze to

a po drugie ban za 5-letnią archeologię

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

sex z zabezbieczeniem czy bez??

Strony: 1 2 3 4 5