FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1086 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
składki ZUS za studenta 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "składki ZUS za studenta"   

Nikki86
 Wysłana - 22 listopad 2010 13:52        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Hej, pytanko:
czy mój pracodawca ma obowiązek opłacać składki ZUS jeśli jestem studentką przed 26 rokiem zycia? (umowa o prace)
Poczytałam troche po necie - i wychodzi, że musi płacić, to że sie ucze nie ma znaczenia.
Jednak babka na zajeciach powiedziala nam, ze nie musi, obojetnie na jaka umowe jestem zatrudniona.
Czy wprowadzila nas w blad? zamieszalam sie juz totalnie.

skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 22 listopad 2010 13:59      [zgłoszenie naruszenia]

Student zatrudniony na umowę o pracę podlega składkom na zasadach analogicznych jak pracownicy nie będący studentami. Jeśli nie ma innych tytułów ubezpieczenia podlega obowiązkowo ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnemu.

"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -

Nikki86
 Wysłana - 22 listopad 2010 14:02      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli babka,która teoretycznie powinna sie na tym znac zrobila nas w ...Czyli nie ma takiej opcji by zusu za mnie nie placic - chyba, ze bylaby to umowa zlecenie/dzielo, tak?

skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 22 listopad 2010 14:05      [zgłoszenie naruszenia]

Na umowie zlecenie/o dzieło nie płaci się składce zus, z tym że w przypadku umowy zlecenie jest to ograniczone wiekowo do 26 roku życia.

"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -

Nikki86
 Wysłana - 22 listopad 2010 14:08       [zgłoszenie naruszenia]