FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1612 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
swedzenie 
[powiadom znajomego]    
Autor "swedzenie"   
 
KirKe...
 Wysłana - 24 listopad 2008 22:47        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Po stosunku z prezerwatywa odczuwam przez 2/3 dni swedzenie.
zastanawiam sie czy jest to normalne,
czy jest to wywolane otarciem, czy moze
jestem uczulona na prezrewatywy czy moze
sa to poczatki jakiejs grzybicy??
Nie jest to bardzo dokuczliwe, wczesniej nie zwracalam na to
uwagi ale ostatnio przyjaciolka byla u lekarza i okazalo sie
ze jest uczulona na prezerwatywy i zaniedbanie doprowadzilo do nadzerki, wiec sama sie zaniepokoilam.
Jezeli byl juz podobny temat to prosze o link.

______________________________
 
seksapil to nasza broń kobieca..

 
Andromedaa
 Wysłana - 24 listopad 2008 22:50      [zgłoszenie naruszenia]

To może być to wszystko co wymieniłaś
Dlatego bez wizyty się nie obędzie.

Ekspert -
 
KirKe...
 Wysłana - 24 listopad 2008 22:53      [zgłoszenie naruszenia]

tak tez myslalam..
dzieki
_______________________________
 
seksapil to nasza broń kobieca..

 
Sir_Brutus
 Wysłana - 26 listopad 2008 23:58      [zgłoszenie naruszenia]

jw. Wszystkie przypadlosci jakie wymienilas mogą wchodzic w gre...

 
Wojtkuuu
 Wysłana - 27 listopad 2008 10:57      [zgłoszenie naruszenia]

jak najbardziej moze to byc zwiazane z brakiem tolerancji twojego organizmu na lateks, to wcale nie jest rzadkoscia, biegiem do lekarza
_______________________________
 
życietoniejebajka!

Znawca -
 
winnie24
 Wysłana - 22 grudzień 2008 19:48      [zgłoszenie naruszenia]

Mam pytanie i liczę na odpowiedź od być moze bardziej doswiadczonych kolezanek. otóż, dostalam okresu 4 grudnia (cykl 28 dni-jak zawsze) a 13 i 14 kochałam się pierwszy raz z moim cudownym chłopakiem. nie bardzo wiem czy miałam wtedy dni płodne czy nie?? troche panikuje:/

druga sprawa:od 14.12 boli mnie brzuch (jak przed okresem), wejscie do pochwy jest zaczerwienione i zauważyłam kompletny brak upławów. jedynie od czasu do czasu wodnistą białą bezwonną wydzieline. nie bardzo wiem co jest grane:/ czy może to być uczulenie na lateks?

z góry dziekuję i pozdrawiam:*

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 22 grudzień 2008 19:51      [zgłoszenie naruszenia]

To czy miałas płodne czy nie jesli stosujes zgumki nie ma znaczenia.
A podrażnienia sie zdazają po stosunku. Jesteś dość mokra?

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2008-12-22 19:52:02
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
winnie24
 Wysłana - 22 grudzień 2008 19:59      [zgłoszenie naruszenia]

tak czy siak interesuje mnie jak sie sprawa ma dni plodnych. jesli chodzi o "wilgotnosc" w trakcie stosunku jest ok. gorzej teraz. od kilku dni nie mam uczucia wilgotnosci w ogole.

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 22 grudzień 2008 20:10      [zgłoszenie naruszenia]

Ale przeciez w akzdej fazie cyklu z śluzem jets inaczej.
najbardziej "mokro" jest w okresie najwyzszej płodnosci
+- połowa cyklu.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
winnie24
 Wysłana - 22 grudzień 2008 20:21      [zgłoszenie naruszenia]

no własnie wiem. tyle, że ja takiej SUCHOŚCI nigdy w zyciu nie zanotowalam u siebie. dlatego zastanawiam sie czy to sprawka lateksu:/ bo zazwyczaj przez caly cykl bylo inaczej. jeszcze to podraznienie.

dzieki za cierpliwosc:)

 
KirKe...
 Wysłana - 24 grudzień 2008 01:10       [zgłoszenie naruszenia]

nie wiem czy u ciebie jest to za sprawa lateksu..
u mnie było co prawda nie poszłam do lekarza ale zmienilam z partnerem prezerwatywy i dolegliwosci mineły:)
_______________________________
 
seksapil to nasza broń kobieca..

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


 
Przegląd tygodnia

swedzenie

Warto przeczytać: pomozcie!!! | Yasminelle/Yasmin/Yaz - skutki uboczne - zabójcza antykoncepcja | powazny problem...:( | Przerwana prezerwatywa ! Prosze o rady ! | wstrzymać okres... | zołądz na wierzchu nawet gdy nie jest w zwodzie | Wstrzemiezliwosc | Wspaniała dziewczyna i obawa | problem 'wykrzywionego' fallusa. | Rapex, czyli pochwa z zębami | żołedz i nie tylko... | renia rączkowska | mam mały problem | sprawa | Czestotliwosc i miejsce ..... | Czy To Viagra? | odeta moro | odeta moro figurska | tytooń | tytoń | Gorące wargi 4 nagły szczękościsk | gabi | golić łoniaki | broń biologiczna | Technista | mason- | mason | grom | Boże Narodzenie jako źródło inspiracji literackiej przedstaw funkcjonowanie tego motywu w literaturze polskiej | TEMAT Metamorfoza bohatera literackiego i jej znaczenie Omów temat na wybranych przykładach Quo Vadis | TEMAT Metamorfoza bohatera literackiego i jej znaczenie Omów temat na wybranych przykładach | ochrona środowiska | rozpoznanie obrazu | 6pak | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0