FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6158 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Militaria
szczytno - policja 
[powiadom znajomego]    
Autor "szczytno - policja"   
 
number1one
 Wysłana - 10 luty 2006 16:34       
 
Przeniesiona przez korian z działu 'HYDEPARK'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

zdawal ktos do szczytna do tej szkolki policyjnej? iwe ktos moze jakies testy sa? czy sa jakies testy sprawnosciowe? czy trudnos ie dostac? czy tylko tam zoacznie mozna studiowac? ....

 
Nowieńkij
 Wysłana - 11 luty 2006 00:13      [zgłoszenie naruszenia]

Jeśli nie jesteś policjantem w ogóle nie możesz tam startować.
_______________________________
 
Lecz kiedy nadejdzie godzina powstania, magnatom lud ucztę zgotuje,
muzykę piekielną zaprosi do grania, a szlachta niech wtedy tańcuje.

 
zywezloto
 Wysłana - 12 luty 2006 21:13      [zgłoszenie naruszenia]

po 1- kursow oficerskich z cywila juz nie ma (na szczescie), bo wreszcie jakas madra glowa doszla do tego, ze nie moze byc takiej sytuacji, iz cywil idzie do szkoly, zostaje oficerem, czesto jest tzw. kontrolnym i nie majac zadnego doswiadczenia jak wygalada prawdziwa praca na ulicy, jezdzi po patrolach, doczepia sie o bzdurne rzeczy bo w ksiazce jest inaczej napisane, a zycie to nie jest ksiazka
tak wiec drogi kolego- jesli chcesz zostac oficerem policji to czeka na Ciebie najpierw but na ulicy, potem moze radiowoz, potem jak sie dobrze postarasz to jakis inny wydzial, potem wiele lat ciezkiej pracy i MOZE kiedys znajdzie sie dla Ciebie etat oficerski i bedziesz mogl sobie pojsc na taki kursik oficerski w szczytnie (chyba ze masz wujka komendanta to naprewno pojdziesz szybciej za dobre wyniki )
po 2- jesli chodzi Ci o zwykly kurs podstawowy po ktorym nie masz zadnego stopnia, nic Ci sie nie nalezy, jedynie co to tyle ze mozesz pracowac jako policjant w prewencji, bo takowe kursy rownierz sa teraz w szczytnie, to powiem Ci, ze bez znaczenia jest gdzie pojdziesz na taki kurs (szczytno, katowice, legionowo czy slupsk), poza tym nie masz na to zadnego wplywu bo pojdziesz tam gdzie Cie kadry skieruja.
po 3- zanim gdziekolwiek pojdziesz to jeszcze dluga droga przed Toba, tak wiec powodzenia!!
_______________________________
 



Boli mnie noga, dajcie mi SOGA!! :-)

 
number1one
 Wysłana - 13 luty 2006 10:29      [zgłoszenie naruszenia]

no ok sie orientuje juz a jak przykladowo koncze studia magisterskie(np prawo pedagogika psychologia) i potem chcem isc do polocji to bym mial moze latwiejsza droge czy tak samo zaczynam do kraweznika z magisterem :/ wiecie o co mi chodzi??

 
zywezloto
 Wysłana - 13 luty 2006 12:25       [zgłoszenie naruszenia]

jak nie masz super plecow to zaczynasz od kraweznika. w policji na chwile obecna jest bez znaczenia czy jestes po studiach czy nie. nie masz tez co liczyc na wyzsze pieniadze z tego powodu. u mni w jednostce jest jeden "kraweznik" jak Ty to powiedziales, po studiach prawniczych. pozdrawiam
_______________________________
 



Boli mnie noga, dajcie mi SOGA!! :-)

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

szczytno - policja

Warto przeczytać: | | przyłapany | lektury | ballantines | kamienica jako przestrzeń życia człowieka | akt oskarżenia wniesiony przez prokuratora | piotr kaszubski | zespół na wesele | Prz | film efekt motyla polecane | ksiądz klnie na kazaniu | civic vi | civic | studiach prawniczych | Mokum_Dome- | Mokum_Dome | Anglia | armani black | armani | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0