FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9316 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
trójkątny związek 
[powiadom znajomego]    
Autor "trójkątny związek"   
 
Arek_NR
 Wysłana - 23 listopad 2005 13:16      [zgłoszenie naruszenia]

"stosunki homoseksualne sa czeste miedzy zwierzetami, wiec zgodne z natura" - po pierwsze normalny czlowiek czuje paciag seksualny do plci przeciwnej, taka jest jego natura i to jest NORMALNE, tylko takie zachowanie warunkuje przetrwanie gatunku. Oczywiscie zdarzaja sie roznego rodzaju zaburzenia w naturze, tak jak i u ludzi, takze i u zwierzat ale to jest NIENORMALNE.

Co do tolerancji, to ja jestem bardzo tolerancyjny

_______________________________
 
...::: Pozdrawiam :::...

 
Astorre
 Wysłana - 23 listopad 2005 13:48      [zgłoszenie naruszenia]

AREK_NR jak widac wie najlepiej, co jest normalne, a co nie jest. A jesli idac jego tokiem rozumowania mozna dojsc do wniosku, ze skoro on jest inny niz ja, ma inne poglady i mysli inaczej, to wedlug mnie wlasnie on jest NIENORMALNY.

Nie sadz kolego innych, nie okreslaj co jest normalne, a co nie, bo to nie Twoja dzialka. To, ze ktos jest inny niz Ty i ma inne poglady i upodobania nie znaczy, ze jest nienormalny. A jesli wyglaszajac swoje poglady kwitujesz je stwierdzeniem, ze jestes tolerancyjny, to smiem twierdzic, ze nie masz zielonego pojecia, co to slowo oznacza.

A teraz w temacie: skad wiesz, czy Autorka ma zamiar byc zona i matka? Czy to takie oczywiste? Czy to jednoczesnie oznacza, ze ja, prawie 30 letni facet musze planowac zalozenie rodziny? Otoz powiem Ci, ze niczego nie musze. Jesli zechce moge do konca zycia byc kawalerem, zmieniac panny co noc i brac udzial w orgiach zorganizowanych przez Viverne (jesli zaprosi). To moje zycie, zyjac w ten sposob nie krzywdze nikogo i mam prawo zyc tak jak zechce. I nie zycze sobie, zeby ktos w zwiazku z tym nazywal mnie nienormalnym.
_______________________________
 
Jest tak dobrze, że wcale nie musi być lepiej :-)

 
flicker
 Wysłana - 25 listopad 2005 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

Viv ale ja nie neguję i nie mówię: "buu, to złe!". Prosze bardzo. Demokracja jest poza tym musimy byc tolerancyjni a to był taki żarcik :)
_______________________________
 
::te quiero pasa::

 
INSOMNIA
 Wysłana - 25 listopad 2005 19:35      [zgłoszenie naruszenia]

hehe w sumie fajnie meic dwie babki:P ale jak ty bedziesz miaal dwoch facetow to zawsze jeden bedzie musial robic gałe drugiemu ty ijednemu tez gałeczke i drugi bedzie musial ci minetke robi.Mysle ze beda klutnie z tego powodu zawsze ktos bedzie neizadowolony hehe

 
123Marecki
 Wysłana - 26 listopad 2005 00:02      [zgłoszenie naruszenia]

Astorre: O tym co jest NORMALNE decyduje statystyka a nie odniesienie do siebie samego. Jeżeli w danej populacji większość osobników przejawia jakąś cechę to uznaje się ją za coś normalnego. Jeśeli np. 0.1% ludzi ma wzrost powyżej 210cm to już nie jest to normalne itd. Proponuję poszukać w googlu "krzywa Gaussa" i "rozkład normalny" jeśli nie miałeś statystyki w szkole i nie wiesz co to takiego.
Oczywiście to że coś nie jest "normalne" nie oznacza że od razu wymaga potępienia bo co jest gej winny że się taki urodził? Ja ich osobiście toleruję ale moja tolerancja zaczyna się coraz bardziej zmniejszać gdy widzę że wyłażą na ulicę próbując wmówić innym że są "normalni".

 
cooqłka
 Wysłana - 26 listopad 2005 18:06      [zgłoszenie naruszenia]

Zgadzam się z Mareckim - wiele nieporozumień w tym poście wynikło z różnicy w pojmowaniu przymiotnika NORMALNY/NIENORMALNY. Określenie normalny należy rozumieć jako przymiotnik od rzeczownika: "NORMA". Statystycznie rzecz ujmując zachowania homoseksualne itp. NORMĄ nie są. Odniosłem wrażenie, że kilka osób w tym poście zostało zruganych za swoją wypowiedź, gdyż inni niesłusznie odczytali stwierdzenie o NIENORMALNOŚCI, jako orzeczenie o chorobie psychicznej (aczkolwiek możliwe, że słusznie tak to odczytali). Tym niemniej sprzeciwiając się określaniu homoksualizmu, jako NIENORMALNEGO, równie dobrze możnaby sprzeciwiać się określeniu: "mniejszość seksualna".

Ja osobiście również uważam takie zachowania za NIENORMALNE, ale NIE wartościuję ich w ten sposób. Nie stwierdzam autorytatywnie, ze to jest złe (wg mnie jest, ale nie narzucam tej opinii innym). Jestem przeciwny gejowskim manifestacjom właśnie przez promowanie homoseksualizmu jako czegoś NORMALNEGO, ale nie jestem za zakazem ich organizacji. W sporze odnośnie bi- czy homoseksualizmu potrzebny jest dialog - obiektywny dialog,w którym stanowczo określa się pewne rozgraniczenia
_______________________________
 
Do czytających moje posty,których zmyli nick: JESTEM FACETEM! Więc nie podbijać do mnie panowie %-)
---------------------
Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi - Albert Camus

Znawca -
 
Viverna
 Wysłana - 30 listopad 2005 09:22      [zgłoszenie naruszenia]

flicker - spoko, nie chce nikogo krytykowac za poglady, chyba ze sa skrajnie dla mnie prokoscielne i uderzajace w wolnosc innych ludzi. nie mowie, ze jestem normalna, nie twierdze, ze jestem nienormalna. wlasciwie to byla taka sobie fantazja, ktora zaczyna mi przechodzic. moze po czesci dzieki Wam, moze po doswiadczeniach - nie da sie stworzyc realcji z dwoma mezczyznami. wiec podsumuje mojego posta - bede dalej fantazjowac na temat mnie z dwoma facetami, ale zaczne szukac jednego. chyba tak bedzie najzdrowiej...dla mnie. tak czy inaczej wielkie dzieki za wypowiedzi, wiele z nich dalo mi duzo do myslenia. a jesli tak sie stanie, ze trafie na blizniakow, to nie omieszkam wrzucic tego na forum:P
_______________________________
 
our souls are like a dragons.....dragons on fire...


oraz matka polka:D

Znawca -
 
Andromedaa
 Wysłana - 30 listopad 2005 09:44      [zgłoszenie naruszenia]

Viverna - życze powodzenia w poszukiwaniu tego Jedynego

Ekspert -
 
Astorre
 Wysłana - 30 listopad 2005 13:57      [zgłoszenie naruszenia]

Viverna, szybko sie zniechecasz. Nie rezygnuj, to moze sie udac!

Zmieniony przez - Astorre w dniu 2005-11-30 13:58:10
_______________________________
 
Jest tak dobrze, że wcale nie musi być lepiej :-)

 
Alisterek
 Wysłana - 30 listopad 2005 14:48      [zgłoszenie naruszenia]

Nie wiem jak by to w praktyce wyszlo, ale to mozliwe.
Trzebaby tylko znalec dwoch lekko lub w pelni bi-facetow.
Dla przykladu ja przedzej sobie wyobrazam siebie w 1K+2M niz 1M+1M.
To nawet calkiem ciekawe mogloby byc.
Ale na dluzza mete ... hmmm watpie.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 8 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

trójkątny związek

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8