FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2575 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
umowa zlecenie 
[powiadom znajomego]    
Autor "umowa zlecenie"   
 
Malevin
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 13:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Jezeli podpisze umowe-zlecenie na 3 miesiace, to moge wczesniej zrezygnowac np po 2 miesiacach albo po miesiacu (bo np dostane lepsza oferte pracy).
Czy to cos zmienia, jezeli na umowie bedzie, ze to okres probny?

Czy sa jakies ograniczenia w zwiazku z tym, ze podpisuje umowe-zlecenie (np brak urlopu, zly przyklad bo ten przysluguje po 6 miesiacach bodajze przepracowanych)

mam podpisac jutro umowe, ktorej jeszcze na oczy nie widzialem, oczywiscie przeczytam ja dokladnie, ale wolalbym sie przygotowac i pojsc z jakas wiedza

 
ziemon
LADY
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 14:34      [zgłoszenie naruszenia]

zakladajac ze to faktycznie umowa zlecenie to wypowiedziec mozna ja w kazdej chwili(kwestia jaki okres wypowiedzenia jest na umowie) ale jesli robi to zleceniobiorca to moze odpowiadac za powstale z tego tytulu szkody (um. zlecenie zaklada wykonanie konkretnego zlecenia)
plus
art. 734 - 751 Kodeksu Cywilnego
_______________________________
 
[cafewitteveen.files.wordpress.com/2011/09/b5rip.jpg?w=419&h=334]

Without data you are just another person with an opinion.

Specjalista -
 
Malevin
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 16:07      [zgłoszenie naruszenia]

sog nie wejdzie
przeczytalem te artykuly, jednak one reguluja umowe ogolnie, podejrzewam, ze wszystko bedzie wyszczegolnione w samej umowie

problem w tym, ze prawdopodobnie zamieszcza klauzule, ze za rozwiazanie umowy bede musial zaplacic kare...

czy na umowe zlecenie przysluguja mi jakies dni wolne?
czy to, ze jestem uczniem (skonczylem liceum), wiec chyba jestem ubezpieczony (?), przysluguje mi jakies wyzsze wynagrodzenie? (w sensie odpada jakas czesc skladki)
sa jakies jeszcze pulapki na ktore powinienem uwazac podpisujac te umowe?

a umowa na okres probny? Z tego co przeczytalem zawierajac taka umowe moge w kazdej chwili ja rozwiazac bez zadnych problemow i nie obejmuje mnie 2 tygodniowy okres wypowiedzenia?

 
ziemon
LADY
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 16:27      [zgłoszenie naruszenia]

jesli cos nie jest wyszczegolnione w umowie to wowczas obowiazuja zapisy KC

umowa zlecenie to umowa zlecenie, nie ma urlopu - dni wolne przysluguja pracownikowi (czyli osobie ktora jest zatrudniona na umowe o prace)

to ze jestes uczniem/studentem oznacza iz podpisujac umowe zlecenia pracodawca jest zwolniony z odprowadzania skladek ubezpieczeniowych, placi tylko zdrowotna, nie jest to jednak podstawa do roszczenia o wyzsze wynagrodzenie

umowa na czas probny to cos innego niz umowa zlecenie, wypowiedzenie w przyp. tej umowy wynosi minimum 3 dni do 2 tygodni przy umowie na 3 miesiace
_______________________________
 
[cafewitteveen.files.wordpress.com/2011/09/b5rip.jpg?w=419&h=334]

Without data you are just another person with an opinion.

Specjalista -
 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 16:32      [zgłoszenie naruszenia]

umowa zlecenie to nie umowa o prace, takze nie ma nawet czegos takiego jak czas pracy, jesli nie ma tego okreslonego w umowie, a co do kary za wczesniejsze zwolnienie, prawo na to pozwala ?

zreszta, o czym ja mowie, prawo niby nie pozwala zatrudniac ludzi na umowe zlecenie w firmach, jesli wykonywane czynnosci maja charakter jak w umowie o pracy, a mimo tego kurva masowo wszystkei firmy tak zatrudniaja.

Zmieniony przez - Klejcun w dniu 2008-06-26 16:33:34
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

 
Malevin
 Wysłana - 26 czerwiec 2008 21:11       [zgłoszenie naruszenia]

klejcun ja wlasnie mam byc zatrudniony w duzej firmie na umowe zlecenie (tak mi babka z kadr powiedziala), a bede wykonywal identyczna prace jak ludzie zatrudnieni na umowe na prace

obawiam sie, ze chca mnie w wala zrobic, mowia, ze tylko do wrzesnia dostane umowe (praca wakacyjna) i dajac mi umowe zlecenie chca sie zabezpieczyc przed moim wczesniejszym zwolnieniem lub tym, ze pojde na zwolenienie lekarskie dlatego pewnie bedzie kara za wczesniejsze zwolnienie...+ martwi mnie to, ze zadnego urlopu ani nic nie ma, a bede musial zlozyc papiery na uczelnie wiec jeden dzien musi mi wypasc

tak czy inaczej, dzieki za odpowiedzi

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

umowa zlecenie

Warto przeczytać: allegro - sprzedawca domaga się zwrotu prowizji | popsuty laptop | Darowizna-kiedy trzeba sie rozliczyc? | cena gruntu rolnego | Ubezpieczenie i problemy z wypłata ubezpiecznia Co dalej ? | Allegro - sprzedający poleciał w kulki | PRZESZUKANIE | Pożyczka 1500 złotych - gdzie brać? | adres zameldowania. wazne | Ubezpieczenie | Dziwny problem | 2lata temu pocieto mi twarz dzis znalazlam sprawce .... | ERA sprawa | mam działalność, wygrałem nagrodę - jak to rozliczyć? | Windykacja dłużnika | stacja benzynowa - brak gotowki | getin bank | gdzie poznać | seba | kupno mieszkania | awf praca sport | httpwwwlolshockcom | stres | julia | agnesvoi | bibi | bibiana | jak rozkochac | usuniecie konta | osiemnastka w klubie | osiemnastka | prosze czizburgera z serem | hotlink | galaxy s | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0