FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4423 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
unimil???? 
[powiadom znajomego]    
Autor "unimil????"   
 
adrian134
 Wysłana - 21 grudzień 2004 13:38        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

czy wszystkie kondony unimila sa pokryte sub. plemnikobujcza????chodzi mi glownie o te uzebrowane??

 
aniolek85
 Wysłana - 21 grudzień 2004 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

a nie pisze na opakowaniu ?
_______________________________
 
. .

 
adrian134
 Wysłana - 21 grudzień 2004 14:06      [zgłoszenie naruszenia]

pisze na tych co sa z sub plemnikobujcza. a jest kilka radzai.a wydaje mi sie ze na wszystkich powinna byc

 
Helevorn
 Wysłana - 21 grudzień 2004 14:18      [zgłoszenie naruszenia]

Oczywiscie ze tylko na niektorych.

To nie jest standard!
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
Jonks
 Wysłana - 21 grudzień 2004 14:43      [zgłoszenie naruszenia]

hehe sa na tych co sa z substancja plemnikobojcza...no wiec na tych co jej nie ma to jej nie ma
_______________________________
 
SORRY ZA LITEROWY ALE NIGDY MI SIE NIE CHCE ICH POPRAWIAC :)

[http://www.sfd.pl/temat134812/]

Specjalista -
 
kesieo
 Wysłana - 21 grudzień 2004 15:43      [zgłoszenie naruszenia]

unimil to najgorsze gumki jakie sa na rynku tylko dobrze rozreklamowane nie dosc ze sa cienkie do pekaja
_______________________________
 
@@-) [_^AjAk^_]};-)Wilk na mikrofonie w głowie sie nie miesci jebac leszczy z lamusami sie nie piescic
a tutaj są kaczki:-P [http://www.insomnia.pl/temat87594/]

 
Jonks
 Wysłana - 21 grudzień 2004 16:03      [zgłoszenie naruszenia]

no a jakie maja byc grube tu niechodzi o dentke bo cos trzeba czuc a to ze pekaja to nie wiem nie stosuje durex kroluje
_______________________________
 
SORRY ZA LITEROWY ALE NIGDY MI SIE NIE CHCE ICH POPRAWIAC :)

[http://www.sfd.pl/temat134812/]

Specjalista -
 
Daer
 Wysłana - 21 grudzień 2004 16:32      [zgłoszenie naruszenia]

Unimile kiedyś lubiłem, ale jak jakiś czas temu dwie z rzędu mi pękły, to przerzuciłem sie na Durexy Aha, na szczęscie nie stałem się ojcem, może płyn lemnikobójczy coś z tym miał wspólnego
_______________________________
 
[foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2009/20090826172846.jpg] :-D

Ekspert -
 
Filek1234
 Wysłana - 21 grudzień 2004 20:29      [zgłoszenie naruszenia]

jak narazie durexy mi sluza ale wole ich nie zachwalac bo wiadomo
_______________________________
 

Przyjazn najwazniejsza rzecz w zyciu
Kikaj :-)[www.polskieserce.pl]

 
Karate
 Wysłana - 21 grudzień 2004 21:04      [zgłoszenie naruszenia]

Co tam nie zachwalać Durexy to najlpesze ubranie na rynku.
nie wiem tylko jeszcze nic o Contex?czy jakos tak. No ale wszytko przedemna....
_______________________________
 
"Karate ni sente nashi"-Gichin Funakoshi.

 
kesieo
 Wysłana - 21 grudzień 2004 21:30      [zgłoszenie naruszenia]

proste tylko durex bo sa najlepsze nie pekaja i mozna z nimi robic co sie tylko chce
_______________________________
 
@@-) [_^AjAk^_]};-)Wilk na mikrofonie w głowie sie nie miesci jebac leszczy z lamusami sie nie piescic
a tutaj są kaczki:-P [http://www.insomnia.pl/temat87594/]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

unimil????

Strony: 1 2 3 4 5