Autor |
"wycena OC" |
|
IwanIV
|
|
Dziękuję za odzew. Napisałem pismo odwoławcze, zobaczymy co wyniknie.
Zastanawia mnie jedna kwestia (przepraszam jestem zielony). Jakbym naprawił auto na swoj koszt i przedstawił faktury ktore kwotowo nie przekraczaly by tej kwoty 2200zł to ubezpieczyciel musiałby mi to zapłacić?
dla przykładu: reflektor według wyceny- 682 zł, na stronie z czesciami nowy 150  |
 |
|
|
Loya
|
|
Netpas uwierz mi mają "myki" bo mam z tym styczność w pracy:) Spotkałem się ze sprawą, gdzie po kradzieży auta ubezpieczalnia stwierdziła, że przy zawieraniu umowy błędnie określili wartość, więc liczą ponownie i mogą co najwyżej zwrócić zawyżoną składkę:) Bez Sądu wtedy nic nie zwojujesz |
 |
|
|
INSOMNIA
|
|
Jeśli oni błędnie określili wartość to może i bez sądu nic nie wskórasz, ale za to oni w sądzie raczej nie wybronią tego, że popełnili błąd i podpisali taką umowę.
Więc taki myk to nie myk tylko zwykłe liczenie na to, że ktoś odpuści. |
 |
|
|
Loya
|
|
nie każdy pójdzie do sądu i na tym żerują |
 |
|
|
Neptas
|
|
Bzdura.
Takie rzeczy rozstrzyga się za pomocą pisma odwoławczego, odpowiednie powołanie się na OWU i ustawy zamyka sprawę.
Natomiast to, że większość ludzi nie wie jaki ma zakres ubezpieczenia i co podpisuje (udział własny, amortyzacja itd.), to już inna sprawa
Zmieniony przez - Neptas w dniu 2016-03-24 09:35:51 |
Znawca -
 |
|
|
Loya
|
|
Neptas uczestniczyłem w wielu procesach i pisma odwoławcze przynoszą efekt może w 5% spraw. OWU to narzędzie ubezpieczalni, a nie ubezpieczonego i zazwyczaj na jego treści (nie zawsze zgodnej w 100% z przepisami) odyebują ludzi z ich roszczeniami:)
Zmieniony przez - Loya w dniu 2016-03-24 11:12:10 |
 |
|
|
Thomy20
|
|
Według przepisów księgowych auto amortyzuje się przez ileś tam lat natomiast naprawy nie zwiększają ceny auta lecz jego modyfikacje.
|
Neptas
|
|
Możesz mieć rację, nie wiem.
Mnie jeszcze w każdym razie ani razu nie uwalili |
Znawca -
 |
|
|
Loya
|
|