w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
 
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "PUA"

Strona spośród 1  stron dla zapytania: PUA

Ubranie=podryw %

zaliczyłem ostatnio kilka imprez i na kazdej taki sam obrazek ... stoi koles, fryzura za 100 zł, ubranie za kolejne 1000, rozpieta koszula i przez całą impreze podpiera sciane. rozumiem, ze nie kazdy jest smiały, nawet po alkoholu, ale juz chyba

Data: 2013-06-23 00:51:52 | Dział: Moda i Uroda | Autor: michel100 | Liczba SOGów: 41 | Trafność: 2289 |

Kurs podrywu, czyli jak uwodzić dziewczyny

zaczynam w klubie muza na chmielnej. w urządzonej na czerwono piwnicy pusto, bo to wczesne popołudnie. trenerzy rozpierają się na kanapie. czterech kursantów rozgląda się niepewnie, przyglądają się sobie nawzajem. wstydzą się. ten na lewo ode mnie

Data: 2008-02-11 15:51:52 | Dział: Seks | Autor: mariosssss | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1825 |

[Art] Jak poderwac dziewczyne i zaciagnac ja do lozka na pierwszych randkach

przedmowa: bylem niejednokrotnie na forum i prywatnie proszony o napisanie poradnika podrywu, jak szybko poderwac dziewczyne i wyladowac z nia w lozku. w koncu sie za to zabralem wiec cos napisze w kilku postach co imho moze byc dla niektorych

Data: 2013-06-09 02:23:09 | Dział: Seks | Autor: MaximusRex | Liczba SOGów: 26 | Trafność: 1889 |

Jak i gdzie działać?

będzie pół roku jak założyłem tutaj temat. http://www.insomnia.pl/marne_relacje_z_kobietami t681170.html dzięki wszystkim, bo za***iście mi pomogliście. bo zdałem sobie sprawę, że albo ruszę dupsko i zacznę działać albo zdechnę jako frustrat.

Data: 2014-10-21 19:57:58 | Dział: Miłość | Autor: bart551 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1771 |

Ale ten seks jest wszechstronny

potraktujcie to całkiem serio 7 pewnie ten post przeczyta moja pierwsza dziewczyna która wie o istnieniu tego forum tak więc pozdrawiam, a nie chce mi się noweg konta zakładać 17 przed swoim pierwszym razem sporo gadałem z mamą, czytałem na

Data: 2011-03-28 03:01:13 | Dział: Seks | Autor: swet98 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1741 |

Nowy? sposób na podryw

artykuł dotycz nowej usługi w polsce jaką jest wingwomen, czyli kobietę którą wynajmujemy sobie na wieczór do klubu w roli swatki. pisze, że usługa jest nowa, bo dawno nie siedziałem w temacie PUA czy bardziej finezyjnie teraz nazywanego

Data: 2011-11-30 00:10:41 | Dział: Miłość | Autor: YAMCHA | Liczba SOGów: 13 | Trafność: 1735 |

Dla kierowcow,ktorzy kochaja wideoradar%-)

> > > aktualna lista samochodów policyjnych z wideoradarem > > > > > > biala podlaska > > > ford mondeo * granatowy * pbm 9424 > > > ford mondeo * zielony * bpb 4981 > > > ford mondeo *

Data: 2004-05-14 16:47:19 | Dział: HYDEPARK | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1726 |

Może związki nie dla mnie

jestem z kobietą 6lat,zawsze szukałem sponsoringu u kobiet lecz trafiła mi się taka co jest z biednej rodziny tak jak ja. jesteśmy zaręczeni ale mi do głowy coraz częściej przychodzi by wrócić do życia PUA jak kiedyś,bawić się,ruchać te bogate

Data: 2017-07-27 00:26:57 | Dział: Miłość | Autor: kemot2 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1689 |
1

Ostatnio wyszukiwane: PUA | okulary | sex z córką | pyralgina na sex | malcolm | stare zdjęcia rock | sex z koniem | erotyczne fotki | naga | prezerwatywy | ccna | opowiadania sex kobiety z koniem ogier | kursy | kaskada | dudnienia różnicowe | iphone 4s 16gb kradziony | zdradza | Spodnie pumpy | wytrysk | zaginiony