w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
 
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "kod ograniczeń nokia 5200"

Strona spośród 69  stron dla zapytania: kod ograniczeń nokia 5200

Wprowadź kod ograniczeń

kupiłem sobie właśnie nowy nr w play. wkładam kartę i wyskakuje komunikat: wprowadź kod ograniczeń . co to jest wkładam czasem nr brata z idei i hula jak trzeba. a swój dotychczasowy nr miałem w plusie. aha, mam nokię 6103.

Data: 2009-04-14 12:37:26 | Dział: Elektronika | Autor: roberto 55 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 4941 |

Nokia 5200

mam opcje przesiąść się z se k700i na nokie 5200 opłaca się bo słyszałem że nokia szybko się rozwala. w gruncie rzeczy zalezy mi tylko na tym zeby miala odtwarzacz mp3 a 5200 ma karte pamieci wiec git.

Data: 2007-10-04 23:41:36 | Dział: Elektronika | Autor: SkocznyBoB | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3608 |

Zalana nokia 5200.

siema. mam na chacie zalaną nokie 5200 ale była zalana jakiś miesiąc temu może trochę więcej. z tego co słyszałem to po zalaniu trzeba w spirytusie wymoczyć..

Data: 2009-03-30 14:25:44 | Dział: Elektronika | Autor: internet. | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3596 |

Nokia 5200

chce sobie kupić nokie 5200 z tego co czytałam w necie zdania sa podzielone jedni mówią że fajni drudzy mówią że wielkie gó*no. ma może ktoś tego fonika piszcie 7

Data: 2007-12-02 19:20:14 | Dział: Elektronika | Autor: _Idusia_ | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3587 |

nokia 5200

sprzedam nowa nokie 5200 ze słuchawkami i karta pamieci 512mb

Data: 2007-12-21 22:11:11 | Dział: Targowisko | Autor: kasssion | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3586 |

> Zdejmowanie Sim-Locka < Programy, opisy

ka i wklep **00012*00000000# 11 razy, bez karty sim, nie zwracaj uwagi na komunikaty powinno zadziałać oraz generujący kod tutaj http://www.gsmcenter.pl/strona.php s=st55&sessionid=b3aaf0b3ab22df04153bf68fa78db36b simlock w siemensach serii

Data: 2006-12-13 22:34:59 | Dział: Elektronika | Autor: Przemo | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 5040 |

kod licencyjny do avasta

wlaczam avasta,klikam rejestracja i jak chce skopiowac albo wpisac ten kod ktory dostalem na maila to brakuje mi miejsca na 1 litere i jak klikam ok to wyskakuje komunikat ze kod jest niepoprawny. wie ktos jak wpisac ten kod zeby bylo dobrze

Data: 2007-01-17 15:40:05 | Dział: Elektronika | Autor: .fresz | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3205 |

Kod sieci Orange??

edyś rzekomo sprawdzała na simie w plusie i działało więc próbowała i z orange.ale za każdym razem wyskakuje jej prośba o kod sieci orange i telefon milczy.co to może być a może zna ktoś ten kod za sensowną pomoc oczywista polecą sogi,ale na pomoc

Data: 2006-09-02 16:41:21 | Dział: HYDEPARK | Autor: cooltras | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2889 |

Kod do orange...

witam. wie może ktoś jaki jest kod w sieci orange , żeby mieć 600 sms po groszu

Data: 2007-04-06 09:03:55 | Dział: HYDEPARK | Autor: ONLY20 | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 2807 |

Duplikat karty SIM Plus

zgubiłem telefon najprawdopodobniej podczas rejsu rowerkiem wodnym.umowę mam na karte z oferty mixplus tel. nokia 5200 zostało mi jeszcze umownie kilka doładowań więc z tego powodu muszę wybrać się do salonu plusa ze zgłoszeniem zgu

Data: 2008-08-04 02:27:46 | Dział: Elektronika | Autor: barssa | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2762 |

Mystic888 e34 550iM

troche osob pytalo o fotki, to zaloze temat 7 w sumie to chce sie pochwalic 3 kod typu he61 typ 540i eur typoszereg e e34 seria 5 rodzaj konstrukcji lim układ kierowniczy ll drzwi 4 silnik m6

Data: 2010-11-30 18:56:55 | Dział: Nasze maleństwa | Autor: Mystic8B8 | Liczba SOGów: 61 | Trafność: 3660 |

smsy nie dochodzą

roblem sie pojawil od zmiany jednego aparatu wczesniej problemu nie bylo wszystko normalnie chodzilo ten nowy aparat to nokia 5200 ma ktos jakis pomysl jak ten problem rozwiazac.

Data: 2007-08-05 20:26:08 | Dział: Elektronika | Autor: alko1986 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2624 |

Nokia 3330 :-P łołoło

o mu niepotzrebna a ja narazie nie mam teleofnua więc owy teelfon przyjęłem. i wszytsko pięknie lecz jest jedno ale...: kod zabezpieczający. ja mam karte z heyah i nie mam kodu pin. ale kod zabezpieczjacy to niejest kod pin. i teraz nie wiem skąd

Data: 2008-03-01 12:00:18 | Dział: Elektronika | Autor: Grecja | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 2606 |

cieżki orzech do zgryzienia

oru spośród modeli: lg ku380 1zł lg ke970 shine 100zł lg kg800 70zł motorola k1 70zł motorola w510 1zł nokia 5200 1zł nokia 6086 unifon 60zł ten jest ciekawy bo z wifi nokia 6136 250zł nokia 3110 1zł nokia 6300 1zł

Data: 2008-02-27 00:58:19 | Dział: Elektronika | Autor: tabcin | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2594 |

Ktory kom polecacie z listy?

siema. mam do wyboru: nokia 5200 samsung sgh e250 nokia 6103 sony ericsson k510i sony ericsson w200i samsung sgh m300 nokia 2610 samsung sg

Data: 2007-09-19 07:58:41 | Dział: Elektronika | Autor: snowee | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2593 |

Wybór telefonu komórkowego

nie wiem jakie telefon kupić do 400zł na allegro. wacham się między telefonami : nokia 6111, samsung d 900i, samsung d800 , jakiś lg , motorola k1 , samsung j600, se w300i , nokia 5200 , nokia 5300,. który

Data: 2008-04-06 19:30:27 | Dział: Elektronika | Autor: Macius700 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2586 |

kod PUK w telefonie, pomocy

witam, jak otrzymać kod puk w sieci era pamiętam jak miałem telefon w plusie to można było sie zarejestrować na stronie i otrzymywało sie ten ko

Data: 2008-02-04 22:47:52 | Dział: Elektronika | Autor: green8 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2614 |

Kod PUK

wczoraj oczywiscie musialem popic troche i niefortunnie wylaczyl mi sie telefon. musialem wpisac kod pin, ale ze troszeczke mi sie cyfry mylily 7 3 razy sie pomylilem. teraz musze podac kod puk, jako ze nie mam tegoz kodu

Data: 2007-01-01 17:08:05 | Dział: Elektronika | Autor: domen_16 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2613 |

gdzie moge znalesc kod puk?

witam. mam problem, telefon mi sie zablokowal po wpisaniu poprawnego kodu pin. teraz musze wpisac kod puk, ktorego nie znam. gdzie moge go znalesc

Data: 2010-05-13 15:48:39 | Dział: Elektronika | Autor: magdaes | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2613 |

kod rabatowy do empiku-ma ktos?

ma ktos niewykorzystany kod rabatowy do empiku i z checia go odstapi

Data: 2009-08-27 13:17:11 | Dział: HYDEPARK | Autor: Mastif | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2610 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: kod ograniczeń nokia 5200 | zatoki | wesele nowa huta | zgwałcić żonę | filmy porno smoking | magazyn | mama nago w domu | Grejpfrut | Adobe Creative Suite 6 Master Collection 2012 PL | boje sie polykac | pod spodnica | zadania z fizyki po angielsku | sex z ojcem opowiadania | stukanie z tyłu głowy | pnie brzesko | skąd internet | strony podobne roksy w niemczech | Mefedron przepis | usuniecie tematu | biusty