w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
 
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "minety"

Strona spośród 2  stron dla zapytania: minety

Sekrety Minety.

bardzo fajnie napisany artykuł o sztuce robienia minety może się komuś przyda 1 http://www.viceland.com/blogs/pl/2011/10/14/sekrety minety 2/ największa tajemnica

Data: 2011-10-15 18:23:49 | Dział: Seks | Autor: mich4s | Liczba SOGów: 18 | Trafność: 2927 |

dziewczyna nie chce minety :(

witam!! mam taki problem dotyczący minety jestem z dziewczyną prawię 2 lata kochany się lecz ona nie chce żebym jej zrobil minete ja tego bardzo chce raz mi si

Data: 2008-01-29 14:52:47 | Dział: Seks | Autor: ziomkes | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 3005 |

Porządna mineta.

obieta jest inna,ale jak by tak wszystko w całośc złożyć to może by mi sie udało 7 palcówke robie perfekcyjnie,ale tej minety nie moge rozpracować 2 czekam na odp. te mądre i...mniej mądre..

Data: 2007-10-31 23:10:48 | Dział: Seks | Autor: Karol90 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 3480 |

LISTA ŚMIESZNYCH/CIEKAWYCH NAZW KLUBÓW

albania: fc turbiny algieria: aso chlef anglia: lon don fc minety fc moneyfields fc spanish lady fc botswana: naughty boys police xi prisons xi ghana: heart of lions hol

Data: 2006-12-23 12:05:35 | Dział: Sport | Autor: iV4N | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1894 |

Sekrety minety

chciałbym żeby w tym temacie starzy wyjadacze podzielili się sztuczkami i technikami oralnymi. moja piękna uwielbia np delikatne wessanie łechtaczki do wnętrza ust i stymulowanie jej tam językiem, obejmowanie całymi ustami jej waginę i ruchy

Data: 2007-12-12 18:38:49 | Dział: Seks | Autor: trkl76 | Liczba SOGów: 18 | Trafność: 1889 |

Nieudany pierwszy raz.

postanowilem z dziewczyna ze zrobimy to. najpierw w trakcie minety ona do mnie z tekstem ze na nia nic to nie dziala..w****ilem sie troche, moglaby mi nie mowic tego przeciez..no ale do

Data: 2005-11-13 12:05:34 | Dział: Seks | Autor: zulugulaa | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 1811 |

Kawalsony i laski toples przy rurce

spotykaja sie dwie kolezanki w pracy i jedna mowi moj maz mnie ostatnio zaniedbuje, prawie wogole nie robi mi minety i co... mowi druga no i kupilam sobie do tego skunksa ale co ze smrodem a nic 4 dni zygal i sie przyzwyczail

Data: 2004-11-25 10:40:51 | Dział: Humor | Autor: _Pinup_ | Liczba SOGów: 18 | Trafność: 1804 |

Moja dziewczyna nie chce minety:(

jestem z moja dziwczyna od 7 miesiecy oboje bardzo sie kochamy mamy za soba juz swoj pierwszy raz ostatnio zaproponowalem jej minete lecz ona odmowila mowiac ze to totakny obled i glupota ale nie ma nic przeciwko robienu lodow probuje ja namowic ale

Data: 2009-03-09 04:15:23 | Dział: Seks | Autor: Serek69 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1789 |

Wlosy lonowe...

osly i ich nie goli ani nie obcina...mnie to troche denerwuje bo to brzydko wyglada i moze przyszkodzic np w zrobieniu minety ..a co wy czujecie

Data: 2006-05-02 12:34:17 | Dział: Seks | Autor: discc | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1773 |

Masz wielką pyte ?? Nie wstydź się wpisać !!!!!!!!

otóż.. muszę się wam do czegoś przynać. nie ma dla mnie niczego bardziej przyjemnego niż kobieca pochwa. uwielbiam minety . uwielbiam to robić i cenie sobię tą formę seksu nad każdą inny. uwielbiam całować, pieścić językiem robić okręzne ru

Data: 2009-02-19 15:43:17 | Dział: Seks | Autor: Thyme | Liczba SOGów: 12 | Trafność: 1769 |

co z tymi 16 latkami??:p

c a ona do mnie ze w zyciu niezrobila by komus loda ze to ochydne i takie tam brednie dodala jeszcze ze nie chciala by minety ... omg co za model przeciez to pachnie prl em :p pisze do swojej dziewczyny która tez ma 16 lat, jestesmy ze sobaa od

Data: 2005-07-27 00:30:01 | Dział: Seks | Autor: kroffka | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1761 |

Brak przyjemności z minety, dlaczego?

mam pewne pytanie. 2 tygodnie temu pierwszy raz pozwoliłm swojemu chlopakowi zrobić sobię minetę nie jestem już nastka bo mam 22 lata czekałam na to jakiś czas, ale uznałam ze nalezy mu się 43 chłopak jest znacznie starszy ode mnie, raczej

Data: 2010-11-07 11:22:42 | Dział: Seks | Autor: AnaPaula | Liczba SOGów: 8 | Trafność: 1745 |

Mineta

em się podzielić refleksją pewną. ręce mi opadają i zarazem wkurzam się jak widzę na pornolach jak faceci robią laskom minety poliżą końcem języka przez chwile i oto cała mineta. zero namiętności, polotu, żarłoczności. za to laski jak pięknie lody

Data: 2009-07-17 21:41:29 | Dział: Piaskownica | Autor: niewyżyty | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1740 |

dziwne skutki minety

wiem, ze lubicie minete; uwazajcie jednak na skutki 31 : wczora wieczorem zachciało nam sie kochać z moim chłopakiem i namawiał mnie do sexu analnego czego bardzo pragnełam.niestety mu odmówiłam z uwagi na to że nie czułam sie zbyt czysta w

Data: 2005-09-03 23:10:16 | Dział: Humor | Autor: red78 | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 1714 |

Bajka :-)

wa się odzywa: bratu rzecz to nie dowiary! nie udały się zamiary, ***** zmarniał mu niestety, idź wiec ty spróbuj minety . i pi zdo liz wnet bez zwłoki ruszył prędko w świat szeroki. w końcu zaszedł do stolicy, tam się udał do ciemnicy gdzie

Data: 2001-09-26 11:15:20 | Dział: Humor | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1714 |

Nadwyrężony język od minety

siemano. mam taki problem bo ostatnio robilem minete mojej pannie, wszystko ok pieknie ale pozniej mnie boli te wędzidełko co jest pod językiem. czy to normalne jak temu zapobiec

Data: 2010-01-17 18:53:11 | Dział: Seks | Autor: hawajski5 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1712 |

Działanie hiszpańskiej muchy na facetów

o że mam 22 lata i byłem wcześniej prawie 6 lat z dziewczyną która go nie chciała uprawiać godziła się co najwyżej na minety to dość długo musiałem sobie sam radzić z popędem i teraz mam problem z wytryskiem. ostatnio dałem rade dopiero po kilku

Data: 2008-03-24 16:25:37 | Dział: Seks | Autor: .kcr | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1711 |

Niechce? Nie Umie? POMOCY !

czyną ponad 5 miesięcy, wszystko jest za***iście, całujemy się, przytulamy.. gorzej jest jeśli chodzi o seks i loda.. minety ani palcówy się nie boi.. nawet lepiej jest lubi jak jej to robie, jak dotykam jej po jej muszelce.. zastanawia mnie

Data: 2007-08-13 15:47:30 | Dział: Seks | Autor: lucek. | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1706 |

Ale ten seks jest wszechstronny

wała i pobudziła. z czasem związek się popsuł, a ja nic poza 4 5 pozycjami i grzecznego kochania się w pochwę,robienia minety i stymulowania punktu g nie miałem, ale na początek to i tak wystarczająco. później nauczyłem się uwodzić kobiety pua ,

Data: 2011-03-28 03:01:13 | Dział: Seks | Autor: swet98 | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 1705 |

pozycja podczas minety

witam mam taki problem. gdy robie minete mojej partnerce w pozycji, gdy ona lezy na plecach, to czesto boli mnie kark. czy jestem jedyny z takim problemem

Data: 2013-03-30 21:12:31 | Dział: Seks | Autor: Szkogutti | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 1698 |
1 2

Ostatnio wyszukiwane: minety | krótkie wedzidelko | piekne kobiety | nuta na silke | III wojna | ostry film dla ostrego typa | batmani jego trajka | darmowe mp3 | on jest starszy | remont żaba | platon | griffonia | seks | 1 promil we krwii | duze cycki | volish ego 3 opinie | klub | kokaina we krwi | pizza hut | ekonomia