w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
 
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "superb"

Strona spośród 2  stron dla zapytania: superb

[NEWS] Skoda Superb II - atak na klasę średnią

http://bp3.blogger.com/_wxfri 9ktgg/rzixzb6otwi/aaaaaaaaaiu/9n2oxjzbhpq/s1600/05mo8 skoda superb ii atak na klasę średnią skoda prezentuje kolejne, oficjalne zdjęcia swojej największej limuzyny. superb drugi

Data: 2008-01-10 14:53:07 | Dział: Motoryzacja | Autor: Eclipse21 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2835 |

Pierwsze zdjecie Skody Superb

nie widziałem tu takiego wątku więc rozpoczynam.. pierwsze zdjecie skody superb oraz krótki artykuł, jedna z najbardziej oczekiwanych premier roku 2008: [url= http://menforum.pl/motoryzacja/samochod

Data: 2007-12-21 23:39:29 | Dział: Motoryzacja | Autor: chapman | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2796 |

Skoda SuperB

od roku jestem szczęśliwym posiadaczem skody superb : co sądzicie o tym aucie mam superba w wersji comfort, silnk 1.9 tdi więcej info tu : http://www.skoda superb pl/

Data: 2003-09-05 14:22:28 | Dział: Motoryzacja ARCHIWUM | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2808 |

Skoda Superb

witam. planuję zakup nowej skody superb 1.8 tfsi 4x4, szukam opinii na temat tego silnika i napędu 4x4 w skodzie. czy ktoś z was miał do czynienia z tym silnikiem i napędem czy ktoś z was ma skodę superb

Data: 2014-09-02 15:40:26 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: mazoku | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2791 |

Skoda Superb lub VW Passat

riorytety... i raczej nie celuje już w kompakty. a w sedany czy tam limuzyny jak kto woli... wybrałem dwa: 1 skode superb silnik raczej 2.0 benzynę, na 2.8 mnie nie stać zbytnio, zresztą koszty serwisowania też są pewnie dosyć sporę... lub

Data: 2009-09-19 14:49:08 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: Msq12 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2806 |

superb

siema .potrzebuje cos na temat nowej skody superb jak ktos jezdzil albo ma to dajcie znac czy fajna fura.z gory dzieki

Data: 2004-02-03 22:15:33 | Dział: Motoryzacja ARCHIWUM | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2751 |

PRZYSPIESZENIA 0-100 KM/H

85 : 8.2 s. > vw golf iv tdi 150 ch. 386 : 8.2 s. > audi tt roadster 1,8t 180 ch. 387 : 8.2 s. > skoda superb 2.8 v6 30v 193 ch. 388 : 8.2 s. > honda accord 2,4i s 190 ch. 389 : 8.2 s. > mg zt 190 190 ch. 390 : 8.2 s.

Data: 2009-12-02 19:39:07 | Dział: Motoryzacja | Autor: qligowski | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1921 |

Niezawodność aut

re odbiegały od schematu volvo s60 passat b5, b6 golf 5 audi a4 b5 renault laguna renault megane astra skoda superb honda accord ford mondeo mazda 3, 6 najlepiej wypadły: procent oznacza ile osób by znów kupiło ten model w

Data: 2014-04-17 21:04:12 | Dział: Motoryzacja | Autor: AntyKebab | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1743 |

Auto do 20 tys.

elgi c27674748.html http://otomoto.pl/skoda octavia 1 6 sr klima oplacony c28216753.html http://otomoto.pl/skoda superb salon 2wl xenon czarny met c29264564.html http://otomoto.pl/volvo s40 mozliwa zamiana 2006 2007 c28978133.html

Data: 2013-05-23 22:19:47 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: Deivid22 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1772 |

Gaz czy diesel

ezawodny. mysle o passacie b5fl, ewentualnie vectra c ktora byla by 2 lata nowsza, ewentualnie octavie lub moze skode superb jednak mam watpliwosci czy decydowac sie na gaz czy tez kupic diesla. dodam, ze nie zyje w polsce, a w uk gdzie koszty

Data: 2008-04-14 06:39:08 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: loker100 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1741 |

Sedan/kombi do 40tys

am za granicą a auto serwisuje w polsce zależy mi na jak najtrwalszym modelu. rozglądałem się do tej pory za: skoda superb 1.9 tdi 131km tutaj od razu robiłbym chip na ok. 170km bmw e90/e91 320d bmw e60/e61 530d passat b6 1.9 tdi ale

Data: 2013-10-24 19:59:06 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: hassarol | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1734 |

Audi A4 B7 czy cos innego do 35k ?

bardzo podoba mi sie audi a4 b7, ale tak zaglebiajac sie w temat poszukiwan auta to pojawiaja sie inne typy np. skoda superb octavia, volvo s40, vw passat, vw touran 1.ile masz pieniedzy na sam samochod 30 35 tys zł 2.do czego ci bedzie

Data: 2012-04-30 14:50:14 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: thewin | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1732 |

Nowe auto za ok. 100 tys zł

m, mam zamiar kupić nowy samochód za ok. 100 tys. zł dwie opcje nad którymi najbardziej się zastanawiam to skoda superb 2015 1,8 tsi 132 kw 180 km 6 biegowa manualna oraz honda cv r 2,0 i vtec zdaje sobie sprawę, że są to dwa różne auta,

Data: 2015-11-09 17:00:28 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: penymeny | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1731 |

[ANG]Modifiers and intensifiers

bsolute non gradable adjectives include: amazing, boiling, disastrous, fantastic, freezing, impossible, marvelous, superb wonderful. we can use the following adverbs whit extreme adjectives: absolutely, really, utterly. the special effects

Data: 2007-03-19 20:02:06 | Dział: Języki Obce | Autor: KsAvI | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1707 |

Dobry but, komfort 25k

e interesuje. 2001+ 6.ile mniej wiecej masz zamiar nim jezdzic 2 3 lata 7. ile srednio na rok robisz km 15k superb też ciekawy, ale skubany trzyma mocno cene niestety powyzej 25k. zmieniony przez baybus w dniu 2012 02 04 12:43:30

Data: 2012-02-04 12:42:16 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: Baybus | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 1706 |

rodzinne kombi z pazurem

niu ofert sensowne wydają się: peugeot 508 2.0 hdi ew. 1.6 thp, mondeo mk4 2.0 tdci ew. 2.0 benz., laguna iii 2.0 dci, superb 2.0 tdi. zawsze podobała mi się ar 159 ale bagażnik dupy nie urywa. bmw e90 lub audi b8 też mi się widzą, ale tutaj znów

Data: 2016-01-29 13:52:36 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: Loya | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1705 |

Fura dla taty!!!

jest niezawodne,jak sie jezdzi w zimie 2. merc e290 tutaj rowniez prosilbym o komentarz 3. volvo v70 4. skoda superb 1.9 130km roczniki to 1997 do 2002...cena: najlepiej zamknac sie w 100k interesuje mnie wszystko co wiecie na temat

Data: 2004-07-26 23:54:46 | Dział: Motoryzacja ARCHIWUM | Autor: Zaguś | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1702 |

Wybór auta niepopularnego

ich na poziomie dobrze wyposazone koniecznie w sedanie z zapasem mocy od 180 km moje typy: volvo s60 t5 skoda superb 2.8 jaguar xtype 3.0 peugeot 407 3.0 hyundai sonata 3.3 od 2005 opel vectra 3.2 ford mondeo st220

Data: 2015-07-19 21:00:33 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: Kamillos86 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1700 |

unikalny słownik polsko-angielski

ome pshakrev dogs blood pshtoa bee puro pen shishkego neilepshego good luck shostra sister shvetne superb skubani wise ass spadie get out of here speardalie get out of here vulgar jak jeszcze coś macie to piszcie!

Data: 2003-03-24 16:47:41 | Dział: Humor | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1685 |

Sedan/ hatchback

dealny i1825488922.html mondeo passat http://moto.allegro.pl/vw passat 1 9 tdi 130 km i1826272850.html superb widze nie ogarne w tej cenie. bmw oraz czinłeczento tommiego nie chce, ale jestem otwarty na propozycje 3

Data: 2011-09-21 16:53:14 | Dział: Zakup kontrolowany | Autor: damyrade11 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1685 |
1 2

Ostatnio wyszukiwane: superb | Bohater literacki w walce o godność i prawa człowieka | 18 lis 2012 | motul | pozbyć | wiórek | miss | topless | drmartens | wiórek playboy | energy | godzina | hamskie tylko dla 15 latek | dziewczyny do towarzystwa w oslo | god game | Swiety jestes | odkurzacz | przeliczenie promili na gramy | film pornograficzny | dziewczynka 17