w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
 
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "tabletki na sex"

Strona spośród 91  stron dla zapytania: tabletki na sex

Najlepsze tabletki na Sex

witam, moze ten temat juz byl poruszany ale moje pytanko wyglada nastepujaco: jakie polecacie tabletki lub inne ,,uzywki na przedluzenie stosunku

Data: 2007-01-06 23:30:05 | Dział: Seks | Autor: Ecomos | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 3914 |

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

temat powstał w związku z częstymi pytaniami o tabletki ich skuteczność czy też przykładową cenę. proszę o nie pisanie w tym temacie do czasu aż skończymy wspólnie z koria

Data: 2005-09-05 22:23:08 | Dział: Seks | Autor: slonce_m | Liczba SOGów: 122 | Trafność: 5584 |

sex z psem

cos to mnie kroii cos w srodku. jak mozna byc tak tepym wgle staram sie zrozumiec taka osobe ze np ma jakis tam poped do sexu ze zwierzetami, ale zeby kurva lazic i sie chwalic po szkole

Data: 2010-03-23 18:05:28 | Dział: HYDEPARK | Autor: audi80gliw | Liczba SOGów: 48 | Trafność: 4847 |

sex (masturbacja) a testosteron

jak to w końcu jest, czy sex masturbacja podnosi poziom testosteronu we krwi czy powoduje jego spadek czy może ma na to wpływ czas w ciągu dnia kiedy się to robi z góry thx za odpowiedź cu

Data: 2005-06-23 01:56:16 | Dział: Seks | Autor: theREDevil | Liczba SOGów: 14 | Trafność: 3350 |

16 letnia koleżanka(opowidanko)

sy gimnazjum, nie miał jeszcze dziewczyny, a i z koleżankami rzadko się spotykał. lecz miał co innego, obsesję na punkcie sexu. niekiedy godzinami oglądał filmy dla dorosłych lub coś innego. często się masturbował i nie byłoby w tym nic dziwnego,

Data: 2005-10-07 19:25:01 | Dział: Seks | Autor: FidelC | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 4223 |

Postinor Duo

ronione. dawkowanie pierwsza tabletke nalezy przyjac, jak najwcześniej po stosunku, czas na zazycie pierwszej tabletki nie moze przekroczyc 72 godzin. jeśli przyjecie pierwszej tabletki nastapiło pozniej niż 1 godzine po stosunku, to po 12

Data: 2005-11-01 11:50:33 | Dział: Seks | Autor: Nicci | Liczba SOGów: 35 | Trafność: 4132 |

HIV a sex oralny

czesc czy jest mozliwosć zarażenia sie hiv em przez sex oralny jezeli dziwczyna jest nosicielką

Data: 2007-11-01 20:51:57 | Dział: Seks | Autor: alfredos | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3040 |

"sex" w klasie, moje miasto - Sanok %-)

w http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,80269,4702297.html a filmik domyslam sie, ze juz był na tym forum w dziale sex tak sadze po opisie z gazety : http://www.overlook.ro/pamoka.swf 7

Data: 2007-11-24 13:54:45 | Dział: HYDEPARK | Autor: Kuba_SnK | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 3028 |

uprawiałam sex z moim przyjacielem !!

a wypicie wódki. kupiliśmy 1 litra i sobie we dwójkę piliśmy. ja bardzo często zmieniam partnerów seksualnych, przygodowy sex jest mi znajomy. nie zależy mi na facetach tylko sexie. mówię do przyjaciela że nie bd już uprawiać sexu bez miłości. a on

Data: 2009-05-30 17:47:15 | Dział: Seks | Autor: halinka__ | Liczba SOGów: 24 | Trafność: 2961 |

tabletki po

moja koleżanka podejrzewa że jest w ciąży. wczoraj uprawiała sex i chce wziąść tabletki wczesnoporonne. chciałam spytać jaka jest cena tabletek, ile ich jest, czy ginekolog robi badanie czy wystarczy poda

Data: 2007-08-07 18:43:25 | Dział: Seks | Autor: _Idusia_ | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2920 |

sex w ciazy... :))

mam takie pytanko: moja partnerka jest w poczatkach ciazy... i tak sie zastanawiam do ktorego miesiaca ciazy moge z nia uprawiac sex wie moze ktos :

Data: 2006-01-16 11:15:42 | Dział: Seks | Autor: manczo | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2943 |

Brudny sex

am głupie poglady, ale powiedzcie co otym sadzicie bo ciagle sie zastanawiam. i nie wmawiajcie mi ze jestem mocherem, bo sex tez uprawiam tylko normalny a nie np od tyłu tak jak suke 2

Data: 2007-07-06 17:40:47 | Dział: Seks | Autor: Natalia28 | Liczba SOGów: 28 | Trafność: 2910 |

Sex a spowiedź

tak się zastanawiałam już od jakiegos czasu nad taką rzeczą :jeśli jesteście katolikami i np.uprawiacie sex ze swoją drugą połówką,lub poprostu się pieścicie to spowiadacie sie później z tego czy nie traktujecie tego wogóle jak

Data: 2005-05-07 22:18:05 | Dział: Seks | Autor: slonce_m | Liczba SOGów: 44 | Trafność: 2872 |

Sex z niepełnoletnim z punktu prawa ...

nie pytajcie już prosze w jakim wieku mozna uprawiac sex i kiedy moze sie dowalic prokurator bo robi sie to nudne 1 przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności

Data: 2005-08-02 23:28:32 | Dział: Seks | Autor: Raptor10 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2854 |

sex i narkotyki

2/images2004/20041026214141 witam to moj pierwszy post i pierwszy temacik: sex i narkotyki. z wlasnego doswiadczenia wiem ze polaczenie tych dwoch rzeczy jest czyms... i tutaj nawet jakbym napisal o

Data: 2004-10-26 21:41:41 | Dział: Seks | Autor: INSOMNIA | Liczba SOGów: 8 | Trafność: 2848 |

sex przez chwile :(

a pewnie tez,probowalem juz alko przed stosunkiem ale tez nic nie pomoglo,co moge zrobic zeby sie to zmienilo jakies tabletki kremy czy kij wie co pomozcie mi prosze !!! p.s dodam jeszcze ze podczas sikania nieraz mam duzy problem z oddaniem

Data: 2008-05-07 21:42:12 | Dział: Seks | Autor: xapatan | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2769 |

Sex imprezy

szukam jakiś klubów bądź miejsc w którym organizowane są jakieś dobre sex imprezy/ swingers itp. aha jestem z katowic więc szukam czegoś na tym terenie. z góry dziekuje

Data: 2010-06-15 19:17:38 | Dział: Seks | Autor: D_Angel | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2774 |

Spotkanie sie na sex z osoba poznana przez internet

jak w temacie , czy ktokolwiek z was spotkal sie na sex z osoba poznana przez internet na sex itp chodzi mio rozne portale z ogloszeniami towarzyskimi itp, nie chodzi mi o spotkania sponsorowane, prosze o prawdziwe odpowiedzi

Data: 2009-03-01 16:38:04 | Dział: Seks | Autor: shogun2111 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2754 |

Jakie tabletki na KACA??

tak jak w temacie, jakie tabletki polecacie na kaca, nie chodzi mi tu o jakies sposoby by go uniknąć ale chodzi mi tylko o tabletki jakie są najlepsze

Data: 2004-12-31 00:34:46 | Dział: HYDEPARK | Autor: GAL1 | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2730 |

AMFA a SEX?????????????????????????

jak wyglada sex po amfie

Data: 2003-09-08 16:46:17 | Dział: HYDEPARK | Autor: Brock6 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2745 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: wesele wiesiek | tabletki na sex | fl studio | zdjecia dropsow | mama z synem | pierwsza milosc nie ostatnia | na której sie zabił | nie lubi je musli z mlekiem | jesteś dla mnie za dobry | playboy aneta zając | czy moja kobieta leci na kase | civil war | opowiadania sex kobiety zkoniem | wyciek haseł | nie lubi je musli z mlekiem | burdel jak znaleźć | co zrobic zeby anal nie bolal | kontrola US a prywatne konto bankowe | problem z dziewczyna z klasy | jak zamie cic film z youtube