FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6229 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
za krotki? 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "za krotki?"   
 
rules200
 Wysłana - 25 luty 2006 12:56        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

chcialem z laska pojechac od tylca i chyba mam za krotkiego penisa bo nic z tego nie wyszlo ok 14 cm mam i nie dalo rady. Albo ja cos zle robie...

 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 25 luty 2006 12:59     
 Usunięta przez slonce_m za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Ekspert -
 
prezes85
 Wysłana - 25 luty 2006 13:11      [zgłoszenie naruszenia]

Chciał uprawiac seks analny. Nic z tego nie wyszlo. Myśli ze ma za krótkiego penisa.

Jak chce pomocy to napisze wiecej... Np co rozumie przez slowa 'nie wyszło'.

rulez 200 Prawda?
_______________________________
 
I just don't know what to do with myself.
Money for nothing and chicks for free.

Weź nie pierdol bejbe.

Specjalista -
 
rules200
 Wysłana - 25 luty 2006 13:18      [zgłoszenie naruszenia]

nie nie zwykly sex ale od tylu i nie moglem jakos wsadzic go bo wypadal <Lol>

 
Regggie
PUMBUS
 Wysłana - 25 luty 2006 13:23      [zgłoszenie naruszenia]

jakas dziwna anatomia
_______________________________
 
"Wiedzie mnie po wlasciwych sciezkach, przez wzglad na Swoje imie.
Chociazbym chodzil ciemna dolina, zla sie nie ulekne, bo Ty jestes ze mna"

"Pozwol mi zwyciezyc, a jesli nie zdolam, pozwol mi byc dzielnym w mej walce."

Ekspert -
 
snakus
 Wysłana - 25 luty 2006 13:27     
 Usunięta przez slonce_m za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Specjalista -
 
krytykant
 Wysłana - 25 luty 2006 13:27      [zgłoszenie naruszenia]

bo dziewczyna musi dobrze pupe wypiąć, nie wystarczy schylic się pod kątem 90 stopni, musi jeszcze dobrze tyłek wypiąć i bedziesz jechał jak szalony, ja osobiscie nie lubie jechać od tylca
_______________________________
 
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

Znawca -
 
rules200
 Wysłana - 25 luty 2006 13:29      [zgłoszenie naruszenia]

hmm a nogi ma rozlozyc ba boki bardzo czy tylko troche - ja w srodku sobie klecze czy jak to zrobic najlepiej?

 
PL4Y3R
 Wysłana - 25 luty 2006 13:33     
 Usunięta przez slonce_m za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
Tessu
DZIADEK
 Wysłana - 25 luty 2006 14:34      [zgłoszenie naruszenia]

LOL co typ!Mam Ci przyjsc i pokazać?
_______________________________
 
Kiss French, Wear Italian, Drive German

Znawca -
 
nupel
lachoniator
 Wysłana - 25 luty 2006 14:45      [zgłoszenie naruszenia]

poka foto laski to ja wpadne i Ci pokaze ! :-d bo chyba lepiej jak wpadnie i pokze spec z sexu niz zwyklu user (tessu)

tessu ty siec w domu jak on niedal rady z 14cm to ty z 10cm tez niedasz rady

do autora poszukaj innych pozycji [http://www.insomnia.pl/temat152981/]

Zmieniony przez - nupel w dniu 2006-02-25 14:48:08
_______________________________
 
WybrzydzoSS....... nie dupiSS

""Nastepny fifaraka sie znalazl, straznik teksasu ****a silesia figter i nieugiety prze ****""
[www.famewear.pl]

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

za krotki?

Strony: 1 2 3 4 5