FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4832 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Miłość
zerwanie... - egzekucja 
[powiadom znajomego]    
Autor "zerwanie... - egzekucja"   

Lorant
 Wysłana - 6 lipiec 2007 12:11       

Przeniesiona przez LukRecJa z działu 'SEKS'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Sprawa poważna, kto doświadczył tego zjawiska wie o co biega w tym wszystkim.
Małe wprowadzenie w temat. Mam 19lat nie mam doświadczenia w związkach, zawsze krótkie znajomości - przelotne i jeden dotychczasowy 5 miesięczny związek z 19 letnią dziewczyna, dotychczasowy związek uświadomił mi czym jest naprawdę uczucie. Sam nie wiem co myśleć o tym. Dziewczyna jest po 2 letnim związku. Ja natomiast jestem takim nowicjuszem w sprawach uczuć. Po 5 miesięcznym chodzeniu stwierdziła, ze to nie to. Czyli przez 5 miesięcy robiła mnie w balona? Szczerze nie wiem co o tym myśleć, sam nie wiem czy ją darze uczuciem czy nie. Jutro dzień egzekucji - czyli zerwanie. Przez długi czas rozmawialiśmy o zerwaniu i zerwaliśmy niby na gadulcu ale ja takiego zerwania nie przyjmuje i zaproponowałem spotkanie gdzie takowa akcja ma zajść.

Jakieś rady? Czego się spodziewać?

Sam nie wiem po jakiego to pisze, ale lżej mi jest na pewno.
jednym słowem pomóżcie! kutwa mac

Kto nie widzi szczegółów, nic nie wie. A kto nic nie wie, mimowolnie robi się okrutny.

fredens
 Wysłana - 6 lipiec 2007 12:18      [zgłoszenie naruszenia]

Po takim długim związku Ty byłeś dla niej pewnie formą zalepienia dziury po tamtym. Nie chciała być sama itp. Czego sie spodziewać? Bądź twardy i myśl już tak jakby nic z tego miało nie być

Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.!;)

Ekspert -

BaNgOuTban
 Wysłana - 6 lipiec 2007 12:20      [zgłoszenie naruszenia]

Nie ta to następna...
Nie przejmuj się nic