FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4067 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
zostaje w srodku nie wychodze!!!! 
[powiadom znajomego]    
Autor "zostaje w srodku nie wychodze!!!!"   
 
feree
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:06        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

powiedzcie mi jakie jest ryzyko zajscie w ciąze jesli dziewczyna bierze pigułki a facet zostaje w niej podczas wytrysku i nie wychodzi...

 
SaharVS
%-)
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:15      [zgłoszenie naruszenia]

0.01%
_______________________________
 
trulululu trilili tralala
To twoja dziedzina
To moja mina, wygina się w rogala

Specjalista -
 
feree
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:21      [zgłoszenie naruszenia]

heh no to zes mi powiedzał zgodnie ze swoja profesją liczbami

 
Helevorn
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:21      [zgłoszenie naruszenia]

Wszystko zalezy od rodzaju pigulek. Sprawdz na ulotce a nie nas sie pytasz...
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
rafee
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:21      [zgłoszenie naruszenia]

Zadne
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
feree
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:30      [zgłoszenie naruszenia]

helevorn i co na ulotce bedzie odpowiedz na moje pytanie tak? ahahaaa

 
Helevorn
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:32      [zgłoszenie naruszenia]

Zalosny jestes.

Jakbys widzial kiedykolwiek tego typu ulotke to bys wiedzial, ze podana jest na niej skutecznosc pigulek.
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
feree
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:54      [zgłoszenie naruszenia]

sm jetes załosny i wcale nie musiałem widziec tej ulotki.to nie moja wina wiec sie odczep człowieku i nie osądzaj bo cie osądza.nie masz prawa.wogule wiesz co znaczy to słowo bo wątpie

 
Helevorn
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:56      [zgłoszenie naruszenia]

Odpisalem Ci normalnie na glupie pytanie i jeszcze masz pretensje...

Swoja droga siegnij czasem po slownik ortograficzny.

EOT, autor juz poznal pytanie na swoja odpowiedz, zaraz temat pojdzie do kasacji.
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
 
feree
 Wysłana - 14 lipiec 2005 14:59      [zgłoszenie naruszenia]

nie ma sprawy tylko nie mow ze jeste załosny poprostu nie iwdzłaem takiej ulotki i nie masz prawa tak mowic o to mi chodzi bo w tej sytuacji nie zawiniłem ci nic pytałem i to wszystko wiec mnie nie osadaj to ja nie bede nic mowił pozdraiam.co do ortografi to nie pisze zwracając na nią uwage w necie co zreszta widac i mi to ni przeszkadza i nie drazni co innego ciebie a le to nie moj problem

 
Helevorn
 Wysłana - 14 lipiec 2005 15:04      [zgłoszenie naruszenia]

To przyzwyczajaj sie, ze tutaj patrzymy na takie rzeczy jak chociazby zupelnie ignorowanie przecinkow i kropek...

Edit: Sorry za to okreslenei zalosny, niepotrzebnie to napisalem. Pozdrawiam

Zmieniony przez - Helevorn w dniu 2005-07-14 15:05:38
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

zostaje w srodku nie wychodze!!!!

Strony: 1 2 3